Etusivu - Rakennusliitto - Rakennusalan ammattilaisten puolella

Rakennuskassa käsittelee 22.7. saapuneita ensihakemuksia

Rakennusliitto on rakentajien puolustaja

Rakennusliitto on noin 70 000:n rakennusalan ammattilaisen oma etujärjestö. Valvomme jäsentemme työsuhteeseen liittyviä etuja, palkkoja ja alan työturvallisuutta. Alan ammattilaiset liittyvät Rakennusliittoon ja Rakennusalan työttömyyskassaan. Kuljemme jäsenen rinnalla koko työuran ajan. Tarjoamme tukea opiskeluajasta eläköitymiseen sekä työttömyysjaksojen aikana.

• Nostotyön onnettomuudet on estettävissä

Tapio Jääskeläinen vaatii blogissaan työmaille valvontaa ja osaavia alamiehiä, jotta Helsingissä 1.7. sattuneen onnettomuuden kaltaiset tilanteet voidaan välttää.

• Uusi työtaistelu Destiassa

JHL on julistanut uuden, jo kolmannen lakon juhannuksen jälkeiselle viikolle koskien Destian ja Oulun Energia Urakoinnin töitä. Lakko alkaa maanantaina 28.6.2021 klo 00.00 ja päättyy keskiviikkona 30.6. kello 24.00.

Rakennusliitto ei ole työtaistelun osapuoli eivätkä sen jäsenet osallistu lakkoon. Destia Rail on rajattu tällä kertaa lakon ulkopuolelle.

• Raksanuoret goes Beachfutis Finnish Open

KALAJOKI BEACHFUTIS FINNISH OPEN 30.07 – 01.08.2021! Kalajoen…

• Maalareiden kesäpäivät Turussa

Huomaa uusi ajankohta 14.–15.8.! Maalareiden ja lattianpäällystäjien perinteisiä…