Etusivu - Rakennusliitto - Rakennusalan ammattilaisten puolella

Liity Rakennusliittoon

Artikkelikuva

Rakennuskassa käsittelee 20.4. saapuneita ensihakemuksia

Vastuuta ja laatua julkiseen rakentamiseen

Kunnan kuuluu rakentua vastuullisesti ja laadukkaasti. Vastuullista rakentamista on Rakennusliiton puolueeton kuntavaalikampanja. Tutustu ja pohdi miten verorahojasi käytetään!

Vastuuta ja laatua julkiseen rakentamiseen -Artikkelikuva

Rakennusliitto on rakentajien puolustaja

Rakennusliitto on noin 70 000:n rakennusalan ammattilaisen oma etujärjestö. Valvomme jäsentemme työsuhteeseen liittyviä etuja, palkkoja ja alan työturvallisuutta. Alan ammattilaiset liittyvät Rakennusliittoon ja Rakennusalan työttömyyskassaan. Kuljemme jäsenen rinnalla koko työuran ajan. Tarjoamme tukea opiskeluajasta eläköitymiseen sekä työttömyysjaksojen aikana.

• Rajat syytä pitää suljettuna toistaiseksi

Terveysturvallisuuden tulee olla tärkein määräävä tekijä, kun valtioneuvoston suunnitelmaa koronarajoitusten purkamiseksi toteutetaan. Liian varhainen työmatkaliikenteen avaaminen vaarantaisi jälleen rakennustyötä tekevien terveyden ja hengen.

• Avoimen työttömyyskassan perustamisesta päätetään kesäkuussa – A-kassa palvelee kaikkia palkansaajia

Teollisuuden työttömyyskassan, Rakennusalan työttömyyskassan ja Työttömyyskassa Finkan hallitukset ovat hyväksyneet sulautumissopimuksen. Uusi työttömyyskassa aloittaa suunnitelman mukaan toimintansa 1.1.2022.

• Peruttu: Työpaikkaohjaaja Teams-koulutuspäivä, Läntinen palvelualue

Järjestämme Raksakoutsi-työpaikkaohjaajakoulutuksen 27.4.2021 Teams-koulutuksena. Koulutuksessa käydään yhteistoiminnallisesti läpi:…

• Peruttu: Työpaikkaohjaaja Teams-koulutuspäivä, Läntinen palvelualue

Järjestämme Raksakoutsi-työpaikkaohjaajakoulutuksen 28.4.2021 Teams-koulutuksena. Koulutuksessa käydään yhteistoiminnallisesti läpi:…