Tule mukaan Musareille – muista liiton lipputuki

Musarit eli Työväen musiikkitapahtuma järjestetään Valkeakoskella 25.–28.7. Luvassa on laadukas sekoitus työväenkulttuuria, huippuartisteja, vaihtoehtomusiikkia, ilmaisohjelmaa lapsille ja ikäihmisille, lavarunoutta sekä TMT Talk – yhteiskunnallisia ja ajankohtaisia keskustelutilaisuuksia.

Rakennusliiton jäsenille on tarjolla alennushintaisia lippuja.

Tutustu ohjelmaan

Lipputuki

300 nopeinta Rakennusliiton jäsentä saa 20 euron alennuksen lipuista. Liput varataan Tiketin verkkopalvelusta: valitse välilehti liitto/osasto 3 päivää, 1 päivä, 3 päivää vip-liput tai 1 päivä vip-liput ja osta lippu, jonka kohdalla lukee Rakennusliitto.

Voimassa oleva jäsenkortti ja henkilöllisyystodistus tulee esittää portilla rannekkeenvaihdon yhteydessä.

Rakennusliittolaiset ohjelmassa

Rakennusliiton varapuheenjohtaja Jyrki Ojanen haastattelee lauluntekijä Pauli Hanhiniemeä tarinoista sanoituksen takana Sananvapauden lavalla lauantaina 27.7. klo 16.45.

Puheenjohtaja Kimmo Palonen puolestaan on yksi ilmakitaransoiton SM-kilpailujen tuomareista. Kilpailu alkaa Sananvapauden lavalla lauantaina 27.7. klo 19.30.

Molempia ohjelmia pääsee katsomaan maksutta.