Rakennusliitto hakee sosiaalivakuutusneuvojaa

Haemme sosiaalivakuutusneuvojaa vakituiseen, kokopäiväiseen työhön Helsinkiin. Sosiaalivakuutusneuvojan työtehtäviin kuuluu mm:

• antaa neuvoja jäsenille, luottamushenkilöille ja henkilökunnalle sosiaalivakuutusasioissa (eläkelait, sosiaalivakuutus, sairauslomat, työtapaturmat, ammattitaudit)
  • tekee ja avustaa jäseniä valitusten teossa vakuutus- ja eläkeyhtiöihin sekä Kelaan
  • osallistuu tiiminsä kanssa muihin Rakennusliiton henkilökunnalle määriteltyihin töihin.

Arvostamme työhön soveltuvaa koulutusta, ammattiliiton toiminnan tuntemista, keskustelutaitoa ja kirjallista viestintätaitoa.

Työ alkaa mahdollisimman pian sopivan hakijan löydyttyä.

Mikäli työ ammattiliiton toiminnassa ja jäsenpalvelutyössä kiinnostaa, lähetä CV ja hakemus palkkatoiveineen 7.1.2022 mennessä.

Lisätietoja arkisin klo 14–15 antaa henkilöstöpäällikkö Markus Ainasoja, puh. 0500 459 729.

Rakennusliitto on rakentamisen ammattilaisten ja alan opiskelijoiden vahva SAK:lainen ammattiliitto. Liitto vaikuttaa yhteiskunnallisesti paremman ja turvallisemman työelämän puolesta. Rakennusliitossa on lähes 70 000 jäsentä ja liitolla on yli 90 työntekijää, jotka työskentelevät Helsingissä ja eri puolilla maata.