Rakentajan rukkanen -verkkotyökalu avautui

Rakentajan rukkanen on mielenterveysteemoihin pureutuva työkalu, joka tarjoaa rakennusalalla työskenteleville ajantasaista tietoa hyvinvoinnin ylläpitoon sekä mielenterveyden tukemiseen.

– Mielenterveyden ongelmat ovat työkyvyttömyyseläkkeiden yleisin syy, ja haluamme tällä työkalulla auttaa rakentajia pitämään huolta omasta hyvinvoinnistaan ja mielenterveydestään. Rukkaseen kannattaa tutustua jokaisen riippumatta siitä, onko mielenterveyden kanssa ollut ongelmia, Rakennusliiton sosiaalipoliittinen asiantuntija Tiina Nurmi-Kokko toteaa.

Rakentajan rukkanen on Rakennusliiton verkkokoulutusjärjestelmässä, Moodlessa. Voit tutustua rukkasen teemoihin myös verkkosivuillamme. Löydät sivuilta myös ohjeet Moodle-työkaluun kirjautumiseen.

Työkalu on tehty yhteistyössä MIELI Suomen Mielenterveys ry:n kanssa.