Mitä rakentaja puuhaa ensi kesänä?

Vastaa ja voita Varustelekan lahjakortti!

Korona ei myllertänyt pelkästään työntekoa. Monen rakentajan tulevan kesän lomasuunnitelmat mullistuivat täysin. Liiton kesäpäivätkin jouduttiin perumaan epidemian takia.

Rakentaja-lehti tekee jäsenten muuttuneista lomasuunnitelmista katsauksen kesäkuun lehteen. Kerro meille mikä muuttui ja kuinka nopeasti lomanvietossa.

Meitä kiinnostaa se, päästäänkö lomia viettämään sovitusti vai ovatko ne siirtyneet esimerkiksi työmaan aikataulussa pysymisen takia.

Koronaepidemia on sulkenut monien maiden rajat. Onko se vaikuttanut työhösi tai lomasuunnitelmiisi?

Kotimaan matkailu lisääntyy varmasti tulevana kesänä. Millaiset lomakohteet kiinnostavat Suomessa? Tuleeko mökkivuokrauksesta ulkomaanmatkan korvike?

Moni rakentaja ei pääse eroon työstään lomallakaan. Millaista remppaa ja uudistuotantoa rakentajilta syntyy tulevana kesänä? Rikotaanko tänä vuonna Suomessa kesämökkirakentamisen ennätyksiä?

Koronan takia monet lomahaaveet ovat nyt pettymysten lähde. Miten olet selättänyt takaiskut? Miten puolisosi ja lapsesi ovat selvinneet uudessa tilanteessa?

Miten lataat akkujasi tulevaa talvea varten? Joko uudet vieheet on jo hankittu, kesämopo viritetty ja retkirinkka pakattu?

Vastaa kyselyyn

Liiton A-maksaville jäsenille on lähetetty sähköpostissa vastauslinkki. Kaikkien kyselyyn 20.5. mennessä vastanneiden kesken arvotaan Varustelekan lahjakortti. Myös aiemmin sähköpostitse kesäpuuhistaan kertoneet ovat mukana arvonnassa.