Rakennusliiton tapahtumia siirretään ja perutaan

Valtiovallan 16.3 antaman ohjeistuksen mukaisesti kaikki Rakennusliiton tapahtumat on toistaiseksi peruutettu, mukaan luettuna ammattiosastojen kevätkokoukset.

Rakennusliitto vastaa maan hallituksen ja terveysviranomaisten pyyntöön, että kaikki tahot tekevät voitavansa koronaviruksen leviämisen hidastamiseksi. Liitossa otetaan käyttöön kaikki mahdolliset tätä tavoitetta edistävät toimet. Toimilla pyritään suojaamaan sekä liiton jäsenten ja henkilökunnan terveyttä että omalta osaltaan helpottamaan Suomen terveydenhuoltojärjestelmän kuormitusta ja suojaamaan kaikkein suurimmassa vaarassa olevia kansalaisia.

Olemme mukana yhteisissä talkoissa.

1. Toukokuulle varattu Rakennusliiton ylimääräinen liittokokous siirretään syksyyn. Kokouksen tarkempi aika ilmoitetaan myöhemmin.
  2. Rakennusliiton kesäpäivät peruutetaan.
  3. Kaikki liiton järjestämät kokoukset, kokoontumiset ja tapaamiset peruutetaan.
  4. Rakennusliitto kehottaa liiton aluejärjestöjä ja ammattiosastoja peruuttamaan ja siirtämään kokouksia toistaiseksi.
  5. Kaikki liiton ulkomaanmatkat on peruutettu toistaiseksi.