Haemme aluetoimitsijoita Tampereelle ja Ouluun

Rakennusliitto on rakennusteollisuuden ammattilaisten ja alan ammattilaisiksi opiskelevien vahva SAK:lainen riippumaton ammattiliitto. Liitto on myös yhteiskunnallinen etujärjestö, joka vaikuttaa laillisen yritystoiminnan ja työn puolesta ympäri maata. Tulevaisuuden näkymät ovat hyvät. Jäseniä Rakennusliitossa on yli 70 000 ja liitolla on hieman yli 90 työntekijää, jotka työskentelevät keskustoimistossa Helsingissä ja aluetoimistoissa eri puolilla maata.

Haemme kahta aluetoimitsijaa läntiselle toiminta-alueelle Tampereen aluetoimistoon ja yhtä aluetoimitsijaa pohjoiselle toiminta-alueelle Oulun aluetoimistoon.

1. Kaksi aluetoimitsijaa läntiselle toiminta-alueelle Tampereen aluetoimistoon

Aluetoimitsijan tehtäviä ovat mm. työpaikkakäynnit, luottamushenkilöiden valintojen varmistaminen ja koulutus, jäsenhankinta, edunvalvonta-asioiden hoitaminen, liiton tarjoaminen palvelujen markkinointi sekä jäsentilaisuuksien järjestely.

Työssä tarvitaan neuvottelu- ja ihmissuhdetaitoja sekä kykyä ryhmätyöskentelyyn. Toimitsijan tulee osata ilmaista itseään kirjallisesti ja suullisesti. Työ vaatii liikkumista ja tarvittaessa työskentelyä myös muilla toimistopaikkakunnilla. Työhön liittyy ajoittain ilta- ja viikonlopputyötä.

Edellytämme hakijalta kokemusta työskentelystä rakennusalalta. Myös kielitaito ja ATK-taidot ovat eduksi valintaan.

Hakemus ja ansioluettelo tulee toimittaa sähköisesti sunnuntaihin 23.2.2020 mennessä osoitteeseen markus.ainasoja@rakennusliitto.fi

Tiedusteluihin Rakennusliitosta vastaa toiminta-alueen päällikkö Jouni Ruotsalainen, puh. 050 369 9922 tai henkilöstöpäällikkö Markus Ainasoja, puh. 0500 459 729.

2. Aluetoimitsija pohjoiselle toiminta-alueelle Oulun aluetoimistoon

Tiedusteluihin Rakennusliitosta vastaa toiminta-alueen päällikkö Juha Kauppinen, puh. 0500 427 830 tai henkilöstöpäällikkö Markus Ainasoja, puh 0500 459 729.