Rakentaja-lehti uudistui

Rakennusliiton jäsenlehti Rakentaja ilmestyi tänään täysin uudistuneena.

– Lehti ilmestyy jatkossa 8 kertaa vuodessa, sen ulkoasu muistuttaa enemmän aikakauslehteä ja sisältö on mietitty uudelleen niin, että se palvelisi lukijoitaan ja liittoa paremmin. Lehti keskittyy enemmän taustoittaviin ja syvällisiin sisältöihin, päätoimittaja Johanna Hellsten kertoo.

Uudesta lehdestä voi antaa palautetta Rakennusliiton Facebook-sivuilla tai Rakentaja-lehden Instagramissa. Sosiaalisessa mediassa palautetta antavat osallistuvat elokuvalippupakettien arvontaan. Päätoimittajalle voi lähettää myös suoraa palautetta: johanna.hellsten@rakennusliitto.fi.

Videolla Johanna Hellsten esittelee uutta lehteä:

Sisältöä ei voida näyttää.

Muuta hyväksyntääsi

Lue lisää uudistuksesta päätoimittajan blogista

Uusi lehti pdf-muodossa