Rakennusliitto hakee viestinnän ja markkinoinnin asiantuntijaa

Rakennusliitto on rakennusteollisuuden ammattilaisten ja alan ammattilaisiksi opiskelevien vahva SAK:lainen riippumaton ammattiliitto. Liitto on myös yhteiskunnallinen etujärjestö, joka vaikuttaa laillisen yritystoiminnan ja työn puolesta ympäri maata. Tulevaisuuden näkymät ovat hyvät. Jäseniä Rakennusliitossa on yli 70 000 ja liitolla on yli 90 työntekijää, jotka työskentelevät keskustoimistossa Helsingissä ja aluetoimistoissa eri puolilla maata.

Haemme
VIESTINNÄN JA MARKKINOINNIN ASIANTUNTIJAA
Rakennusliiton keskustoimistoon Helsinkiin

Olet viestinnän ja markkinoinnin moniosaaja, jolle mediat ovat tuttuja printistä sosiaalisen median kanaviin. Osaat luoda ja muotoilla sisältöjä eri viestintä-
kanaviin. Hallitset digimarkkinoinnin pelisäännöt ja työkalut. Olet tiimipelaaja ja arvostat ammattiyhdistysliikkeen arvopohjaa.

Rakennusliitolla on tarjottavanaan SAK:laisten ammattiliittojen tasoiset työsuhteen ehdot ja paljon palkitsevaa työtä alan ammattiliittotoiminnassa.

Hakemus ja ansioluettelo tulee toimittaa sähköisesti sunnuntaihin 25.8.2019 mennessä osoitteeseen janne.makinen@rakennusliitto.fi

Tiedusteluihin Rakennusliitosta vastaavat
viestintäpäällikkö Janne Mäkinen, puh. 040 352 1161 tai
henkilöstöpäällikkö Markus Ainasoja, puh. 0500 459 729.