RaksApp-mobiilisovelluksen käyttäjille alkaa visailu

Rakennusliitto julkaisee 9.2.–25.5.2018 joka perjantai kello 9 Perjantaipulman RaksApp -mobiilisovelluksessa. Pääsiäisviikon pulma julkaistaan poikkeuksellisesti keskiviikkona 28.3.

Jokaisen pulman vastausaika kestää seuraavaan maanantaihin kello 10 asti. Kaikkien oikein vastanneiden kesken arvotaan joka viikko Rakennusliiton tuotepalkinto. Pikapalkinnon voittajan nimi sekä paikkakunta julkaistaan aina seuraavan viikon pulman yhteydessä. Lisäksi 28.5.2018 arvotaan pääpalkinto, Makitan 18 voltin akkukonesetti.

Kilpailun säännöistä lisätietoa www.rakennusliitto.fi/perjantaipulma

Lataa RaksApp viimeistään nyt

Älypuhelimella toimiva RaksApp-sovellus sisältää paljon hyödyllisiä asioita, joille on käyttöä ihan jokaisena viikonpäivänä. Sovellus on kätevä työkalu työaikakirjanpitoon. Lisäksi se sisältää sopimusalojemme työehtosopimukset täydellisenä. Maksuton RaksApp on mainio apu kaikille liiton jäsenille ikään tai ammattialaan katsomatta.

Voita ladata sovelluksen älypuhelimesi sovelluskaupasta tai klikkaamalla raksapp.fi -sivulta sovelluskauppasi kuvaketta.