ePerehdytys tulossa rakennusalalle – Osallistu slogan-kisaan!

Rakennusalalle ollaan kehittämässä yhteistä yleisperehdytystä turvallisiin työtapoihin. Työntekijät suorittaisivat sen verkossa ja perehdytys olisi voimassa vuoden kaikilla työmailla.

Vielä valmisteluvaiheessa oleva ePerehdytys voidaan suorittaa ajasta ja paikasta riippumattomana verkko-oppimisena. Hyväksytty suoritus on voimassa kaikilla rakennustyömailla aina 12 kuukautta kerrallaan. Työntekijän suoritus tulee suoraan näkyviin Valttikortti-järjestelmään, josta se on helppo työmailla todentaa.

Merkittävä joukko Rakennusteollisuus RT:n jäsenyrityksiä on lähtenyt mukaan hankkeeseen, jossa kehitetään rakennusalalle yhteistä työturvallisuusasioiden yleisperehdytystä, ePerehdytystä.  Ideana on, että työmailla olisi mahdollisuus keskittyä kunnolla työpaikkakohtaiseen perehdytykseen ja työmaan erityspiirteisiin. Parhaiten tämä onnistuu, kun yleiset asiat on jo käyty valmiiksi läpi kerran vuodessa tapahtuvassa ePerehdytyksessä.

Keksi hankkeelle slogan

Ehdota slogania hankkeelle ja osallistu kilpailuun. Muutaman sanan pituisen iskulauseen tulisi kuvata mahdollisimman hyvin uutta verkko-oppimisena tapahtuvaa työturvallisuuteen perehdyttämistä.

Osallistua voi 31.3.2017 saakka. Yhteystietojen jättäneiden kesken arvotaan matkalahjakortti (arvo 1.000 €).

Tutustu hankkeeseen ja osallistu kilpailuun osoitteessa http://www.rakennusteollisuus.fi/RATEKO/Projektit/eperehdytys/