Rakentaja-ammattilaiset tapaavat Levillä 11.-14.4.2013

Pohjois- ja Väli-Suomen toiminta-alueiden  järjestyksessään kolmas työikäisten rakentaja-ammattilaisten tapaaminen pidetään Levillä Hotelli Sirkantähdessä 11.–14.4.2013. Tapahtuman osanottajat myös majoittuvat tässä hotellissa.

Tapaaminen alkaa perjantaina 12.4.2013 ja aihepiireinä ovat työttömyysturva, työsuojelu, sosiaalilainsäädäntö, Rakennusliitto luottamushenkilön tukena ja internet luottamushenkilön apuna.

Keskustelua avaavat:

Mikko Grönqvist työttömyyskassan johtaja, Johanna Ruohola etuuskäsittelijä, Tapio Jääskeläinen työsuojelusihteeri, Tiina Nurmi-Kokko sosiaalisihteeri, Matti Harjuniemi puheenjohtaja sekä Seppo Lopakka aluetoimitsija

Jäsenille, joilla ei ole voimassaolevaa luottamustehtävää, on varattu mahdollisuus lomavuorokauteen ajalla 11.–12.4. Henkilökohtaisesti kustannettavan puolihoitovuorokauden hinta on 45 € / hlö, majoitukset 2hh.

La 13. –  su 14.4. Rakentaja-ammattilaisten tapahtuma

Tapahtuma on Tapahtuma on jäsenillemme maksuton. Kustannuksista vastaavat Rakennusliitto sekä ammattiosastot.

Mukana:
Rakennusliitosta Matti Harjuniemi, Mikko Grönqvist, Johanna Ruohola, Tapio Jääskeläinen, Tiina Nurmi-Kokko sekä toiminta-alueen toimitsijoita. Eterasta Mauri Kivistö, Turvasta Seppo Koskinen

Ohjelma:

Tapahtumassa on yhteisiä alustuksia sekä teemapajatyöskentelyä. Tarkempi ohjelma >>

Kurssistipendi:

Opintorahastot maksavat tapahtumaan osallistuville kurssistipendin 80€.

Kuljetukset:

Kuljetukset tapahtumaan toteutetaan yhteiskuljetuksin linja-autoilla. Linja-autot lähtevät Jyväskylästä, Seinäjoelta, Vaasasta ja Oulusta. Linja-autojen reitit aikatauluineen tulee ilmoittautuneille sähköpostiin maaliskuun loppuun mennessä.

Ilmoittautumiset >> viimeistään pe 8.3.2013 mennessä  tai puh. 020690 248 Väli-Suomi ja 020 690

249 Pohjois-Suomi

Tapahtumaa koskeviin tiedusteluihin vastaa Janne Kemppainen 020 774 3405 (ei viikolla 9).

Ilmoittautumiset