Rakennusliitto tukee Teollisuusliiton julistamaa saartoa Keitele Groupissa

Keitele Group Oy ei ole toistuvista kehotuksista huolimatta suostunut aloittamaan neuvottelutoimia Teollisuusliitto ry:n ja Ammattiliitto PRO ry:n kanssa yrityskohtaisesta työehtosopimuksesta.

Teollisuusliitto ry on edellä mainituista syistä julistanut Keitele Group Oy:n saartoon 10.12.2021 alkaen. Teollisuusliitto ry on pyytänyt Rakennusliitto ry:n tukea saartotoimiensa vaikuttavuuden lisäämiseksi.

Rakennusliitto tukee Teollisuusliiton julistamaa saartoa. Rakennusliiton jäsenet pidättäytyvät käsittelemästä Keitele Group Oy:n tuotteita rakennustyömailla ja rakennustuoteteollisuuden työpaikoilla 10.12.2021 alkaen.

Päätös on voimassa siihen asti, kunnes Teollisuusliitto ry ilmoittaa Rakennusliitto ry:lle tukitoimien tarpeen päättyneen.

Helsingissä 10.12.2021

Rakennusliitto ry