Uusi jäsenetu 1.7. alkaen: tapaturmavakuutus

Rakennusliiton jäsenille on hankittu uusi jäsenetu. Heinäkuun alusta eli 1.7.2020 alkaen Rakennusliiton työelämän käytettävissä olevat jäsenet (työssä käyvät ja työttömät) on vakuutettu tapaturmavakuutuksella.

Vakuutus on voimassa vapaa-aikana Suomessa. Vakuutuksen turvataso on hyvä. Tapaturman hoitokuluja korvataan enintään 10 000 euroa tapaturmaa kohden. Tapaturman hoitokulujen lisäksi vakuutukseen sisältyy korvaus tapaturman aiheuttamasta pysyvästä haitasta. Täysimääräisenä se on maksimissaan 30 000 euroa. Korvaus tapaturmaisesta kuolemasta on 10 000 euroa.

Rakennusliiton aktiiveille tapaturman hoitokulujen korvausmäärä on suurempi; heille hoitokuluja korvataan enintään 12 000 euroa. Aktiiveja ovat ammattiosastojen puheenjohtajat, varapuheenjohtajat, taloudenhoitajat, sihteerit ja tiedottajat, liiton luottamushenkilöt, yhteysmiehet ja liittoon kuuluvat työsuojeluvaltuutetut sekä edellä mainittujen varahenkilöt.

Lue lisää tapaturmavakuutuksesta ja muista eduista:

Vakuutusyhtiö Turvan Facebook-sivu