Tänäänkin on hyvä päivä liittyä liittoon!

Rakennusliitto tarjoaa turvaa jäsenilleen myös poikkeusaikana. Liiton jäsenmäärä on nyt vahvassa kasvussa. Koronavirus ja voimassa olevat poikkeusmääräykset vaikuttavat rakentajien työhön ja elämään monin tavoin.

Liiton koronaviestintä onkin tavoittanut jo kymmeniä tuhansia jäseniä, ja neuvomme jäseniämme koko ajan myös puhelimitse. Valitettavasti osa työnantajista yrittää käyttää voimassa olevaa poikkeuslainsäädäntöä myös väärin. Kun rakentamisen ammattilainen joutuu pulaan, häntä auttaa vain Rakennusliitto.

Myös Rakennusalan työttömyyskassa palvelee jäseniään erinomaisesti. Rakennuskassan vastaanottamien päivärahahakemusten käsittelyaikaa voit seurata päivittäin liiton ja kassan nettisivuilla ja sosiaalisessa mediassa.

Näin liityt Rakennusliiton jäseneksi

Kysymyksiä ja vastauksia koronaviruksen vaikutuksista rakentajiin

Rakennuskassan verkkosivut