Rakennusliiton kesäpäivät Helsingissä 12.-14.6.2020 on PERUUTETTU

Valtiovallan ohjeistuksen mukaisesti kaikki Rakennusliiton tapahtumat on toistaiseksi peruutettu, myös liiton kesäpäivät.

Uutinen 13.3.2020: Rakennusliiton tapahtumia siirretään ja perutaan

Rakennusliitto toivottaa jäsenet perheineen tervetulleiksi Helsinkiin 12.-14. kesäkuuta liiton kesäpäiviä viettämään. Perinteeksi muodostuneilla kesäpäivillä viihdytään sekä tavataan ympäri Suomen saapuneita rakentajia. Tapahtumien keskiössä on Helsinki monipuolisine nähtävyyksineen ja vierailukohteineen. Mielenkiintoista ohjelmaa ja tekemistä on luvassa kaiken ikäisille. Lapsiperheitä saattaa kiinnostaa erityisesti Linnanmäen ja Korkeasaaren edut.

Risteily Tallinnaan

Monipuolisen Helsinki-ohjelman lisäksi on kesäpäiväosanottajien mahdollista ilmoittautua mukaan myös Tallinnaan 13.-14.6. suuntautuvalle kesäpäiväristeilylle Silja Europa -laivalla. Risteilyn ohjelma tulee olemaan laivan oman päiväohjelman mukainen.

Majoitu edullisemmin

Rakennusliiton kesäpäivävieraille on neuvoteltu edullisempia majoitusvaihtoehtoja Helsingistä (Scandic ja Sokos-hotelleista) perjantaista 12.6. lähtien. Majoitusvaraukset on mahdollista tehdä joko ryhmä- tai yksittäisinä varauksina. Käytännössä useat ammattiosastot varaavat jäsenilleen tarpeellisen huonemäärän yhteisestä majoituskiintiöstä. Ammattiosastojen toimihenkilöiltä kannattaa tiedustella myös mahdollisia yhteiskuljetuksia, kun saavutaan Helsinkiin muualta päin maata.

Helsinki-kortilla helppoa liikkumista ja
paljon etuja

Suosittelemme kesäpäivävieraille Helsinki Card CITY 24 h -korttia. Rakennusliiton jäsenet perheineen voivat ostaa kortin alle puoleen hintaan ja saavat todella monipuoliset vierailijaedut kortin mukana. Omaa päiväohjelmaa suunnitellessa kannattaa muistaa, että kortti on voimassa yhden vuorokauden ajan ensimmäisestä käyttökerrasta alkaen. Kortilla pääsee mm. saaristoristeilylle, kiertoajeluille, Suomenlinnaan opastetuille kierroksille, museoihin, SEA LIFE Helsinkiin ja Temppeliaukion kirkkoon. Lisäksi kortilla saa lukuisia alennuksia ravintoloista ym.

Korkeasaaren eläintarha etuineen

Rakennusliitto tarjoaa jäsenilleen kahden aikuisen ja kahden lapsen sisäänpääsyn Korkeasaaren eläintarhaan kesäpäivien omalla tapahtumapassilla. Korkeasaaren vesibussimatka maksaa erikseen, jollei ole ostanut edellä mainittua Helsinki-korttia. Korkeasaari tarjoaa myös erinäisiä etuja tapahtumapassia näyttämällä.

Linnanmäki etuineen

Rakennusliitto tarjoaa jäsenille perheineen Linnanmäen laiterannekkeen hintaan 20 €/kpl.
Normaali kuluttajahinta huvipuistosta ostettuna on 42 €/kpl. Etukäteen ostettuna liitto tarjoaa jäsenilleen edullisempaan hintaan myös Lintsieväs-lipukkeita sekä Herkkulippuja.

Kesäpäivien tapahtumasivustolta löytyy ilmoittautumisohjeet sekä ohjeet hotellihuonevarausten tekemiseen. Tervetuloa myös tapaamaan liiton väkeä infoteltoille, joista lähemmin tapahtumasivulla. Teemme parhaamme, jotta rakentajat perheineen viihtyvät!

Kuva: Jussi Hellsten / Helsinki Marketing