Löydä työtä – ilmoittaudu mukaan Rakennusliiton rekrypäiville Helsinkiin 4.–6.2.

Rakennusliiton rekrypäivät järjestetään 4.–6.2. klo 10–13 Uudenmaan aluetoimistolla. Jo viime vuonna rekrypäivät yhdistivät toisiinsa pintakäsittelyalan, talonrakennusalan ja talotekniikka-alan opiskelijat ja työnantajat. Tällä kertaa tilaisuus on opiskelijoiden lisäksi avoin kaikille Rakennusliiton jäsenille.

Tilaisuus on jaettu kolmelle päivälle alan mukaan:

ti 4.2. talonrakennusala
ke 5.2. pintakäsittelyala
to 6.2. talotekniikka

Yrityksillä on rekrypäivillä omat esittelypisteet, joita kierretään ryhmissä. Yritysten pisteillä kuulet esittelyn yrityksestä, voit esittää tarkentavia kysymyksiä ja vaihtaa yhteystietoja. Voit ottaa tilaisuuteen mukaan myös vapaamuotoisen CV:n.

Tilaisuus päättyy klo 13, jolloin tarjoamme keittolounaan.

Rekrypäivät pidetään 4.–6.2.2020 klo 10–13 Uudenmaan aluetoimistolla (Siltasaarenkatu 4, 00531 Helsinki). Ilmoittaudu mukaan viimeistään 15.1.2020 verkkolomakkeella!