Rakennusliitossa on avoinna paikka nuorisotyön ammattilaiselle

Rakennusliitto on rakennusteollisuuden ammattilaisten ja alan ammattilaisiksi opiskelevien vahva SAK:lainen riippumaton ammattiliitto. Liitto on myös yhteiskunnallinen etujärjestö, joka vaikuttaa laillisen yritystoiminnan ja työn puolesta ympäri maata. Tulevaisuuden näkymät ovat hyvät. Jäseniä Rakennusliitossa on yli 70 000 ja liitolla on hieman yli 90 työntekijää, jotka työskentelevät keskustoimistossa Helsingissä ja aluetoimistoissa eri puolilla maata.

Haemme nuorisotyön ammattilaista (nuorisosihteeri)
keskustoimistoon

Pyrimme nuorisotyöllämme tukemaan nuoria rakentajia urapoluillaan sekä edistämään heidän aktiivisuuttaan kansalaisina, ammattilaisina ja rakentajayhteisön jäseninä. Teemme yhteistyötä oppilaitosten, järjestöjen, kuntien ja kaupunkien, säätiöiden ja muiden nuorten elämän edellytyksiä ja osallisuutta vahvistavien toimijoiden kanssa.

Liiton nuorisosihteeri

• ohjaa ja koordinoi liiton alueellista ja valtakunnallista nuorisotoimintaa
  • edistää nuorten jäsenten ammatillista kehitystä sekä opiskelu- ja työpaikkojen saantia työtovereiden ja kumppaneiden kanssa
  • luo ja ylläpitää suhteita nykyisiin ja potentiaalisiin yhteistyökumppaneihin
  • edustaa liittoa ja sen nuoria jäseniä yhteiskunnallisessa edunvalvonnassa
  • ideoi ja kehittää yhteistä toimintaamme

Valittavalta nuorisosihteeriltä edellytämme

• nuorisotyön koulutusta
  • hyviä sosiaalisia taitoja
  • organisaatiokykyä
  • yhteistyötaitoja sekä
  • kykyä tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa.

Esiintymiseen liittyvät valmiudet helpottavat työn tekemistä.

Hakemus ja ansioluettelo tulee toimittaa sähköisesti sunnuntaihin 29.9.2019 mennessä osoitteeseen markus.ainasoja@rakennusliitto.fi

Tiedusteluihin Rakennusliitosta vastaa henkilöstöpäällikkö Markus Ainasoja, puh. 0500 459 729.