Rakennusliitto hakee lakiasiain assistenttia

Rakennusliitto on rakennusteollisuuden ammattilaisten ja alan ammattilaisiksi oppivien vahva SAK:lainen ammattiliitto. Jäseniä Rakennusliitossa on yli 70 000 ja työntekijöitä on noin 90, jotka työskentelevät keskustoimistossa Helsingissä ja 4 toiminta-alueella eri puolilla maata.

Haemme

LAKIASIAIN ASSISTENTTIA

keskustoimistoon Helsinkiin

Lakiasian assistentin työtehtäviä ovat mm:

• huolehtiminen oikeustiimin eri toimintojen yleisestä sujuvuudesta
      • yhteydenpito ulkoisiin ja sisäisiin sidosryhmiin lakiasioiden eri vaiheissa
      • sosiaalisihteerin tekninen avustaminen toimeksiannoissa
      • toimeksiantojen kirjaaminen ja seuranta

Työssä tarvitaan ATK- osaamista, keskustelu- ja ihmissuhdetaitoja, kykyä ryhmässä työskentelyyn sekä kirjallista ja suullista viestintätaitoa. Hakijalta edellytetään sopivaa koulutusta ja vähintään muutaman vuoden työkokemusta. Lisäksi arvostamme kielitaitoa ja AY- liikkeen arvojen tuntemusta.

Rakennusliitolla on tarjottavanaan SAK:laisten ammattiliittojen tasoiset työsuhteen ehdot ja paljon palkitsevaa työtä alan ammattiliittotoiminnassa.

Vapaamuotoiset hakemukset ja CV tulee toimittaa sähköisesti 11.3.2019 mennessä osoitteeseen markus.ainasoja@rakennusliitto.fi

Tiedusteluihin vastaa Rakennusliiton henkilöstöpäällikkö Markus Ainasoja, puh. 0500 459 729