Täydellinen sää, hyvä paikka ja erinomaiset järjestelyt suosivat kesäpäiviä

Rakennusliiton kesäpäivät Suomen Turussa onnistuivat erinomaisesti hyvän sään, järjestelyjen ja ohjelman ansiosta. Kesäpäivät keräsivät arviolta noin 3500 osanottajaa Turkuun.

Erinomainen ilma, loistavat järjestelyt ja hyvä henki siivittivät viikonloppuna Turusssa pidettyjä Rakennusliiton kesäpäiviä. -Nämä ovat todella hienot ja mielenkiintoiset kesäpäivät, sanoo nosturinkuljettaja Jarkko Nurmi, jolla on pitkä kokemus liiton hallintotehtävistä.

Jarkko osallistui kesäpäiville vaimonsa Leenan, Jouni ja Minna Parikan kanssa.

Jarkko ja Leena Nurmi sekä Minna ja Jouni Paríkka olivat todella tyytyväisiä kesäpäiviin.

-Turun linna ja turnajaiset olivat todella hyvät ja näyttävät, sanoo kolmatta kertaa liiton kesäpäiville osallistunut Jouni Parikka.

Rakennusliitto järjestää kesäpäivät joka toinen vuosi. Nyt isännäksi valikoitunut Turku on kesäpäivävieraiden mukaan erinomainen valinta.

Turun linna, turnajaiset, koko Aurajoen ranta ja Logomon tapahtumakeskus muodostivat loistavat puitteet tapaamiselle.

-On ollut todella vilkasta ja paljon kävijöitä, sanoo Jouni Vuori. Hän toimii osasto 533:n puheenjohtajana. Osasto oli tuonut paikalle pienen kaivurin, jolla kesäpäivävieraat saivat harjoitella maansiirtoa.

-Yllättävän paljon porukkaa, ennen muuta naiset halusivat kokeilla, miten kaivuri toimii, sanoo Jouni.

Hienot päivät, paljon porukkaa, sanoo Jouni Vuori.

Kesäpäivät järjestettiin avoimena yleisötapahtumana, johon saivat ottaa liiton jäsenten lisäksi myös ulkopuoliset. Turun linnan turnajaiset tai tapahtumateltat keräsivätkin suuren määrän liittoon kuulumattomia kävijöitä ja tekivät näin liiton toimintaa tutuksi.

­­­­­