Työttömyyskassan puhelinpalvelu toimii rajoitetusti keskiviikkoisin ja torstaisin

Rakennusalan työttömyyskassa tekee parhaansa ruuhkautuneiden hakemusten käsittelyjonojen purkamiseksi. Siitä johtuen kassan puhelinpalvelu palvelee toistaiseksi 1. helmikuuta 2018 alkaen keskiviikkoisin ja torstaisin poikkeuksellisesti vain klo 9-12 välisenä aikana. Pahoittelemme mahdollista haittaa ja toivomme ymmärrystä.

eAsiointi on sujuva tapa hoitaa asioita

Rakennusliitto ja Rakennusalan työttömyyskassa suosittelevat käyttämään eAsiointia. Palvelu on jäsenten käytössä vuorokauden ympäri.

Rakennusliiton ja Rakennusalan työttömyyskassan yhteisessä eAsioinnissa jäsen voi täyttää ansiopäivärahahakemuksensa ja liittää siihen tarvittavat selvitykset. Hakemus kirjautuu saapuneeksi kassaan lähettämisen jälkeen. eAsioinnissa jäsen voi myös tarkastella päivärahan hakemiseen liittyviä asioita.

eAsiointiin pääsee kirjautumaan sekä Rakennusliiton että Rakennusalan työttömyyskassan sivujen kautta.

Tietoa eAsiointipalvelusta >>

Suora linkki eAsiointiin >>