Lähde vaikuttamaan: Vaikuttaja 2017 -koulutukseen voi nyt hakea

Rakennusliittolaisille edunvalvojille annetaan nyt mahdollisuus päästä kehittämään osaamistaan pidempikestoisessa yhteiskunnallisessa koulutuksessa, Vaikuttaja 2017 -opinto-ohjelmassa, jonka tavoitteena on vahvistaa aktiivisten jäsenten taitoja ja samalla parantaa Rakennusliiton edunvalvonnallista otetta niin työmaa-, osasto- kuin muillakin organisaatiotasoilla.

Vaikuttaja-koulutus kestää vuoden ja siinä on viisi kahden päivän lähijaksoa. Ne ovat viikonloppuisin mahdollistaen helpon osallistumisen koulutukseen. Sen lisäksi ohjelmaan kuuluvat etätyöt ja yhteinen verkkopohjainen opiskelualusta. Lähijaksojen teemoina on vaikuttaminen Rakennusliitossa, työpaikalla ja yhteiskunnallisesti. Opintotöissä tutustutaan kampanjaan toimintamuotona. Tehdään viestintäharjoituksia ja käytetään sosiaalista mediaa. Lähijaksojen aikana tutkitaan työelämää ja määritellään hyviä käytäntöjä työpaikoille sekä mietitään rakentamisen roolia yhteiskunnallisena ilmiönä. Koulutuksen aikana syvennetään kirjoittamistaitoja mm. blogien, mielipidekirjoitusten ja twiittien avulla. Treenamme myös esiintymistä ja puhetaitoa. Vaikuttajakoulutus päättyy opintomatkaan.

Hakemukset Vaikuttaja-koulutukseen tulee toimittaa 24.3. mennessä osoitteella koulutus@rakennusliitto.fi. Lisätietoja koulutuksesta antaa koulutuspäällikkö juhani.lohikoski@rakennusliitto.fi.

Vaikuttaja-koulutuksen ensimmäinen lähijakso on 22.-23.4.2017.