Takaisin

Rakennusalan työttömyyskassa hakee toimistosihteeriä

Rakennusalan työttömyyskassan jäsenmäärä on noin 55 000. Työttömyyskassamme etuuskäsittelijät ja palveluneuvojat toimivat eri puolella maata 16 toimipisteessämme. Kassassamme työskentelee noin 40 henkilöä.

Haemme Rakennusalan työttömyyskassaan
Helsingin Hakaniemeen toimistoon

TOIMISTOSIHTEERIÄ

määräaikaiseen työsuhteeseen äitiyslomasijaiseksi.

Toimistosihteerin tehtäviin kuuluvat työttömyyskassan hallinnon sihteerin työtehtävät, muutoksenhaut työttömyysturva-asioissa sekä väärinkäytösasioiden hoitaminen.

Arvostamme

  • aikaisempaa kokemusta sihteerin työstä
  • hyviä atk-taitoja, vuorovaikutustaitoja, huolellisuutta ja palveluhenkisyyttä
  • aikaisempaa kokemusta työttömyyskassassa tai Kansaneläkelaitoksessa
  • soveltuvaa ammatillista koulutusta esim. merkonomin tai tradenomin koulutusta

Käytössämme on YAP:n maksatusjärjestelmä.

Tehtävän palkkaus ja muut työsuhteen ehdot määräytyvät työttömyyskassan henkilöstöön sovellettavan työehtosopimuksen perusteella.

Työ alkaa 10.8.2016.

Vapaamuotoinen hakemus ja cv tulee toimittaa 30.6.2016 mennessä osoitteeseen rekrykassa@rakennusliitto.fi

Tehtävää koskeviin tiedusteluihin vastaa 14.6 – 16.6 ja 27.6 – 30.6.2016
kassanjohtaja Jan Peltonen,
puh. 020 774 3046 tai 050 572 0039.