Harjuniemi jatkaa SAK:n hallituksessa

Rakennusliiton puheenjohtaja Matti Harjuniemi jatkaa seuraavat neljä vuotta myös SAK:n hallituksen jäsenenä.  SAK:n edustajakokous valitsi Harjuniemen  uudelleen tehtävään. Hallitus valitsi ensimmäisessä kokouksessaan Harjuniemen myös työvaliokunnan jäseneksi.

Harjuniemen henkilökohtaisena varamiehenä jatkaa niin ikään Rakennusliiton varapuheenjohtaja Kyösti Suokas.

Ensimmäistä kertaa valittuun SAK:n edustajistoon valittiin 10 rakennusliittolaista: Johanna Elonen, Hannu Glad, Kimmo Hirvonen, Jari Jääskeläinen, Harri Lahdenperä, Väinö Laine, Erkki Leppälä, Titta Mansikkamäki, Arto Moilanen ja Antti Sirppiniemi.

Edustajiston puheenjohtajaksi valittiin yksimielisesti PAM:n puheenjohtaja Ann Selin.