Rakennusliitto muuttaa toiminta-alueidensa rajoja

Rakennusliitto parantaa hieman organisaationsa rakennetta ja toimintakykyä kesäkuun alusta lähtien. Sen mukaisesti liiton toiminta-alueiden rajat muuttuvat jonkin verran.

Kesäkuun alusta lähtien Rakennusliitolla on viisi toiminta-aluetta, joista kullakin on oma aluepäällikkönsä.

Entiselleen jäävään Eteläiseen toiminta-alueeseen kuuluvat Helsinki ja Päijät-Häme. Aluepäällikkönä toimii Vilppu Oikarinen.

Uuteen Lounais-Suomen toiminta-alueeseen kuuluvat Turku ja Satakunta ja sen aluepäällikkönä toimii Ismo Mansikka.

Uuteen Länsi- ja Sisä-Suomen toiminta-alueeseen kuuluvat Pohjanmaa, Keski-Suomi sekä Tampereen ja Hämeenlinnan alueiden toiminnot. Aluepäällikkönä toimii Janne Kemppainen.

Itäisen toiminta-alueen rajoihin ei tule muutoksia vaan siihen kuuluvat edelleen Kuopion, Joensuun, Mikkelin ja Kouvolan alueet. Aluepäällikkönä toimii Marko Niskanen.

Myös Pohjoinen toiminta-alue jatkaa entisellään eli siihen kuuluvat Lappi, Oulu ja Kainuu. Toiminta-alueen päällikkönä toimii Juha Kauppinen.

Muutoksella pyritään entistäkin tehokkaampaan voimavarojen käyttöön.

Rakennusliitto palvelee jäseniään koko kesän valtakunnallisesti.
Rakennusliiton toimistojen aukioloajat ja puhelinpalvelu 1.6.-31.8.2016