Rakennusliitto hakee toimistotyöntekijää Ouluun

TOIMISTOTYÖNTEKIJÄÄ

Pohjoiselle toiminta-alueellemme

OULUN TOIMISTOON

Toimistotyöntekijän tehtäviä ovat asiakaspalvelu, jäsenrekisterin hoito/etuuskäsittely, monipuoliset toimistotehtävät, puhelinpäivystys sekä toimistonhoitajan sijaistaminen soveltuvin osin.

Työssä tarvitaan aitoa kiinnostusta vaativaan asiakaspalveluun sekä hyvää ATK-osaamista. Hakijalle ovat eduksi työttömyysturvan tuntemus, monipuolinen kielitaito sekä tehtävään soveltuva pohjakoulutus.

Rakennusliitolla on tarjottavanaan SAK:laisten ammattiliittojen tasoiset työsuhteen ehdot ja paljon palkitsevaa työtä alan ammattiliittotoiminnassa. Paikka on tarkoitus täyttää 1.1.2016 alkaen.

Vapaamuotoiset hakemukset ja CV tulee toimittaa sähköisesti 30.10.2015 mennessä osoitteeseen juha.kauppinen@rakennusliitto.fi

Tiedusteluihin vastaavat toiminta-alueen päällikkö
Juha Kauppinen puh.0500 427830 sekä
Rakennusalan työttömyyskassan palvelupäällikkö
Päivi Ruokolainen, puh. 040 557 2379.

Rakennusliitto on rakennusteollisuuden ammattilaisten ja alan ammattilaisiksi oppivien vahva SAK:lainen ammattiliitto. Jäseniä Rakennusliitossa on noin 87 000 ja liitolla on hieman yli 90 työntekijää, jotka työskentelevät keskustoimistossa Helsingissä ja viidellä toiminta-alueella eri puolilla maata.