Puhelinpalvelu sekä toimistot ovat kiinni 2.-4.9. (ke-pe)

Rakennusliiton ja Rakennusalan työttömyyskassan henkilöstö on yhteisessä koulutuksessa ja toimintaa kehittämässä 2.-4.9.2015. Tästä johtuen puhelinpalvelu ja toimistokohtainen asiakaspalvelu ei ole mahdollista kyseisenä aikana. Pahoittelemme tilannetta ja pyydämme ymmärrystä. Suosittelemme hyödyntämään sähköistä eAsiointipalvelua, joka toimii kaikkina päivinä vuorokauden ympäri.

Rakennusliiton ja Rakennusalan työttömyyskassan
eAsiointipalvelu jäsenten käytössä 24/7

Työttömyyskassa

• eAsioinnissa voit täyttää ja lähettää ansiopäivärahahakemuksesi ja liittää siihen tarvittavat selvitykset.
  • eAsioinnissa voit myös tarkastella päivärahan hakemiseesi liittyviä asioita ja muokata järjestelmässä olevia henkilötietojasi.

Palveluun kirjaudutaan pankkitunnuksilla.

Muut jäsenyysasiat

• eAsioinnissa voit liittyä Rakennusliiton ja työttömyyskassan jäseneksi.
  • Liittymisen jälkeen voit katsella liiton rekisterissä olevia tietojasi sekä muuttaa yhteystietojasi.
  • Jäsenmaksut -kohdasta voit katsella jäsenmaksutilannettasi, laskea jäsenmaksun määräsi ja maksaa jäsenmaksun.

Siirry eAsiointiin tästä >>