Järjestöjohtamisen koulutus syksyllä Tampereella

Rakennusliitto järjestää ammattiosastojen toimihenkilöille järjestöjohtamisen koulutuksen Tampereella 11.-13.10. (osa 1) ja 15.-17.11. (osa 2).

Kurssilla osaston puheenjohtajat, sihteerit ja taloudenhoitajat pohtivat yhdessä osaston nykytilaa, perustehtäviä ja tavoitteita. Päivien aikana myös selvitetään mitä on johtajuus ammattiosastossa, sekä miten jaetaan tehtäviä hallituksen jäsenten kesken. Ohjaajien kanssa käydään myös läpi esimerkkien kautta kuinka luodaan toimivaa yhteisöä ja miten tehokkaasti viestitään niin osaston jäsenille kuin lähiympäristöönkin.

Rakennusliiton järjestökurssi toteutetaan Kiljavan opiston kurssina. Kuluja Rakennusliiton valitsemille osallistujille ei kurssista tule. Liitto maksaa opetuksen, ruokailut ja matkakulut. Mikäli koulutus osuu työpäivälle, voit hakea korvausta ansionmenetyksestä (62 euroa/päivä vuonna 2013).

Ilmoittautumiset: koulutus@rakennusliitto.fi tai 020 7743076.