Rakentajamotoristien tapaaminen 19. – 21.7.2013 Rauhalahdessa

Perinteeksi muodostunut rakentajamotoristien tapaaminen järjestetään Rakennusliiton jäsenille perheineen. Tapahtuma tarjoaa mahdollisuuden rentoutua kylpylässä sekä nauttia hyvästä seurasta motoristien kokoontumisajoa ja joukkuekilpailuja unohtamatta.

Rakentajamotoristien tapaamisessa järjestettävien joukkuekilpailujen lajeina on männän tarkkuusheitto, tikanheitto sekä frisbeegolf.  Iltaa vietetään Jätkänkämpillä sekä Suomen suurimmassa savusaunassa saunoen. Musiikista ravintolassa vastaa Hopeinen kuu.

– Yhteiset kokemukset sekä letkassa ajettava kokoontumisajo yhdistävät kaikenikäiset rakentajamotoristimiehet ja – naiset. Motoristitapahtumaan ovat ehdottomasti tervetulleita niin kokeneemmat kuin ensikertalaisetkin, painottaa järjestelyistä vastaava Niko Räsänen.

Räsänen muistuttaa, että motoristitapahtumaan on paikkoja rajoitetusti, joten majoitusvaraukset kannattaa tehdä pikaisesti.

– Kerää porukka valmiiksi ja varaa paikat hyvissä ajoin. Motoristeille on varattu 50 kpl 2-hengen huoneita ja ne on tarkoitettu ensisijaisesti perheenjäsenten kanssa reissun lähteville. 3-hengen huoneita on ryhmälle varattu 25 kpl.

Majoitusvaraukset hoidetaan keskitetysti Kylpylähotelli Rauhalahdesta (Kuopio), puh. 030 608 30.

Majoituksen hinta on 90 €/2vrk/hlö.

Lähde porukalla matkaan, oman alueesi rakentajamotoristien kanssa.

EP

Lisätietoja:

Niko Räsänen, puh.  040 508 7731 (Rakennusliiton Uudenmaan toimisto)

Jukka Lindgren, puh.  0400 781 447 (Rakennusliiton Tampereen toimisto)