Puolihoidolliset lomaetukohteet v. 2018

Loma- ja virkistystoimintaa Rakennusliiton jäsenille
(puolihoito) 2018

Rakennusliiton lomaedut työelämän käytettävissä oleville jäsenille (työssä olevat/työttömät). Jäsenetuloma tulee tilata puhelimitse ja lomavarausta tehdessä on ilmoitettava jäsennumero. Edun saamiseksi on lomakohteeseen saavuettaessa esitettävä jäsenkortti sekä kuvallinen henkilötodistus.

Sopimuksenalaiset kohteet, hinnoitteluperiaate ja ohjeita varaamisen

Rakennusliitolla on yhteistyösopimus kahdenkymmenenkolmen lomapalvelua tuottavan kohteen kanssa (12 puolihoitokohdetta ks. alla ja 11 majoitus- ja aamiaisetukohdetta). Rakennusliitto myöntää em. lomakohteissa lomaileville työssä oleville ja työttömille jäsenilleen lomatukea.
Lomatuki on huomioitu hotellien hinnoittelussa. Lomatuki on käytettävissä vain yksityisessä lomailussa.

Jäsenkohtaisen (jäsen + perheenjäsenet yhteenlaskettuna) tuen enimmäismäärä on 8 vrk / kalenterivuosi.  Luottamustehtävissä olevilla jäsenillä tuen enimmäismäärä on 12 vrk / kalenterivuosi. Mikäli etuvuorokaudet ylittävät 8/12 vuorokausien määrän, ylimenevä osuus laskutetaan kokonaisuudessaan jäseneltä.

Etkö tiedä jäsenlajiasi tai etupäiviesi määrää? Kirjaudu eAsiointiin. Sieltä löydät etsimäsi tiedon. Voit myös tiedustella asiaa jäsenyysasioiden palvelunumerosta 020 690 231.

Lomava­rausta tehdessä on ilmoitettava jäsennumero.  Jäsenkortti ja kuvallinen henkilötodistus on esitettävä lomapaikassa ilmoittautumisen yhteydessä. Mikäli kohdekohtaisessa esittelyssä ei ole erillistä mainintaa, lapset 6-16 vuotta saavat 50 %:n alennuksen, alle 6-vuo­tiaat lomailevat vanhempiensa matkassa ilmaiseksi. Tee varauksesi kohteesta hyvissä ajoin, kuitenkin vähintään viikkoa ennen majoitustarvetta.

Kohteet puolihoidolla

1. Härmän kylpylä, 2. Scandic Ikaalisten Kylpylä, 3. Hotel Levi Panorama, 4. Hotel K5 Levi, 5. Kylpylähotelli Päiväkumpu,
6. Kylpylähotelli Rauhalahti, 7. Scandic Rukahovi, 8. Kylpylähotelli Summassaari, 9. Anttolanhovi, 10. Scandic Imatran Valtionhotelli, 11. Hotelli Nuuksio (uutuus), 12. Matkailukeskus Pajarinhovi. Katso puolihoitokohteiden tarkemmat tiedot alla olevasta luettelosta.

1. Härmän Kylpylä
    Vaasantie 22, Kauhava, puh (06) 483 111 1
    www.harmankylpyla.fi

Kylpyläkokonaisuus on keidas, joka tarjoaa suomalaisen saunan lisäksi turkkilaisen saunan sekä ainutlaatuisen Kuuman kiven saunan. Kylpylässä on myös täysmittaisen uima-allas, kuntoallas ja perheen pienimmille kaksi lämmintä lastenallasta, joista toisessa pieni vesiliukumäki. Powerpark -huvipuistoon on matkaa vajaat kymmenen kilometriä. Kahden vuorokauden kylpyläloman hinta on
90 €/hlö puolihoidolla 2hh majoituttaessa. Hinta sisältää kylpylän ja kuntosalin vapaan käytön sekä hotellin vapaa-ajanohjelman.

2. Scandic Ikaalisten Kylpylä
Hämyläntie 2, 39500 IKAALINEN,
puh. 0200 81800 (0,42€/min + pvm/mpm)

Kylpyläloma tarjoaa kaikkea kivaa tekemistä koko perheelle aamusta iltaan. Hilpeyttä ja hulinaa aiheuttavat Vesitropiikin poreet ja pyörteet ja lasten Vesimaailmassa on ilo ylimmillään.

Kahden vuorokauden oleskelu puolihoidolla maksaa 82 €/hlö kahden hengen huoneessa majoituttaessa. Hinta sisältää aamiaisen ja päivällisen, Vesitropiikin kaksituntisen käytön 2 krt/ vrk, Wellness & Sport -ohjelmat, kuntosalin vapaan käytön ja ohjelmamaksun tanssiravintolaan. Etu ei ole voimassa iskelmäparatiisiviikonloppuna, juhannuksena eikä jouluna.

3. Hotel Levi Panorama
Tunturitie 205, 99130 LEVI, puh. (016) 336 3000
www.golevi.fi

Levin arktinen luonto ja vuodenajat ovat unohtumaton kokemus. Korkealaatuinen ja kansainvälisen vaatimustason täyttävä Hotelli Levi Panorama sijaitsee Levitunturin laella. Hotellin ympäristö elää voimakkaasti mukana vuodenaikojen vaihtuessa ja maisemat jatkuvat aina Pallaksen, Aakenuksen sekä Ylläksen tuntureille asti.

Puolihoitovuorokauden hinta on 35 €/vrk/hlö majoituttaessa kahden hengen huoneessa ja 69 €/vrk yhden hengen huoneessa ajalla 3.1. – 30.4.2018 ja 1.11. – 25.12.2018. Puolihoitovuorokauden hinta on 29 €/vrk/hlö majoituttaessa kahden hengen huoneessa ja
62 €/vrk yhden hengen huoneessa ajalla 2.5. – 31.10.2018. Lapset 6 – 12 v. lisävuoteella 25 €/vrk ympäri vuoden. Jos huoneeseen
majoittuu yksi lapsi ja yksi aikuinen, käytetään kahden hengen huonehintaa. Hinnat eivät ole voimassa 26.12.2017 – 3.1.2018 ja 26.12.2018 – 3.1.2019. Muina aikoina huoneita on saatavilla hotellin varaustilanteen mukaan.

4. Hotel K5 Levi
Kätkänrannantie 2, 99130 LEVI, puh. (016) 639 1100
www.golevi.fi

Aivan Levin keskustassa sijaitseva Hotelli K5 tuo matkaasi hivenen kaivattua luksusta. Hotellin miellyttävästi sisustetuista huoneista avautuu näkymä joko Levin rinteisiin tai hotellin omaan poroaitaan, joka valaistaan talvisin. Hotellin rakennukset muodostavat kylämäisen alueen, jonka keskellä on myös aito osin maan alle rakennettu turvekammi, joka toimii ravintolana.

Puolihoitovuorokauden hinta on 41,50 €/vrk/hlö majoituttaessa kahden hengen huoneessa ja 84 €/vrk yhden hengen huoneessa ajalla 1.1. – 22.4.2018 ja 8.11. – 19.12.2018. Lapset 6 – 12 v. lisävuoteella 25 €/vrk ympäri vuoden. Jos huoneeseen majoittuu yksi lapsi ja yksi aikuinen, käytetään kahden hengen huonehintaa. Hinnat eivät ole voimassa 20.12.2018 – 3.1.2019. Muina aikoina huoneita on saatavilla hotellin varaustilanteen mukaan.

5. Kylpylähotelli Päiväkumpu
Ylhäntie 1, Karjalohja, puh. (030) 608 40
www.paivakumpu.fi

Päiväkumpu on kylpylä Etelä-Suomessa Karjalohjalla, upean Lohjanjärven rannalla. Matkaa Helsingistä alle 90 km, Turusta reilu 100 km. Majoitusta sekä päätalossa että pihapiirissä sijaitsevissa rinnetaloissa. Uudistettu elämyskylpylä ja upea ympäröivä luonto tarjoa­vat hyvät mahdollisuudet rentoutumiseen.

Hinnat 40 €/hlö vrk 2 hh majoituttaessa, 70 €/ vrk 1 hh. (Pääsiäisenä ja jouluna korotetut hinnat.) Hinnat sisältävät majoituksen, aamiaisen, buffetpäivällisen, kylpylän ja kuntosalin käytön sekä ohjatun lomaohjelman.

6. Kylpylähotelli Rauhalahti
Katiskaniementie 8, Kuopio, puh. (030) 608 3100
www.rauhalahti.fi

Rauhalahdessa voit viettää aktiivista aikaa koko päivän tai yksinkertaisesti antautua toisten hemmoteltavaksi. Valittavanasi on majoitus joko kylpylähotellista tai huoneistohotellista.

Kahden hengen huonehinta kummassakin vaihtoehdossa on 46 €/hlö/vrk 2 hh majoituttaessa, 76 €/vrk/1 hh. Hinnat sisältävät majoituksen ja aamiaisen lisäksi päivällisen, kylpylän ja kuntosalin sekä lomaohjelman (ma-la). Saunallisesta huoneistosta lisämaksu 4 €/aikuinen/vrk. Pääsiäisen ja joulunajan lomailussa on korotetut hinnat.

7. Scandic Rukahovi
Rukakylätie 15, 93825 Rukatunturi,
puh. 0200 81800 (0,42€/min + pvm/mpm)

Rukahovi sijaitsee aivan Rukatunturin turistikylän keskustassa. Tutustu hotellin verkkosivuilla laajaan valikoimaan loma-aktiviteetteja eri vuodenajoille.

Kahden vuorokauden puolihoito maksaa 66 €/hlö 1.5. – 31.10. (sis. majoituksen 2 hengen huoneessa, ohjelmamaksun tanssiravintolaan sekä asiakassaunat). Aikajaksoilla 11.1. – 30.4. ja 1.11. – 22.12. vastaavan lomapaketin hinta on jäsenelle 88 €/hlö. Superior-huone lisämaksusta 25 €/vrk Suosittelemme superior huonetta lisävuoteen kanssa majoittuville Etu ei ole voimassa pääsiäisenä, karaokekarnevaaliviikonloppuna ja Ruka Nordic Open -kisaviikolla.

8. Kylpylähotelli Summassaari
Summassaarentie 180, 43100 SAARIJÄRVI, puh. (030) 608 5100
www.summassaari.fi

Kylpylähotelli sijaitsee Saarijärvellä, n. 8 km keskustasta Jyväskylän suuntaan. Hinta 35 €/hlö/vrk puolihoidolla 2-hengen hotellihuoneessa tai loma-asunnossa. Hinta 65 €/vrk/1-hengen huoneessa. Saunallisen loma-asunnon lisäveloitus 10 €/vrk. Minimiveloitus loma-asunnossa 70 € / vrk / asunto, mikäli yksin lomaileva aikuinen tai aikuinen ja lapsia. Juhannuksena, jouluna ja Kärkikaraoke-viikonloppuna sekä Neste Rallyn aikaan  rajoituksia saatavuudessa.

9. Anttolanhovi
Hovintie 224, 52100 Anttola, puh. 020 757 5200
myyntipalvelu@anttolanhovi.fi, www.anttolanhovi.fi

Anttolanhovi sijaitsee Etelä-Savossa Saimaan rannalla noin puolen tunnin ajomatkan päässä Mikkelin keskustasta. Tarjolla on laadukasta puolihoitomajoitusta hotellihuoneessa hintaan 40 €/ hlö/ 2hh ja 60 €/ hlö/ 1hh. Hinnat sisältävät majoituksen, aamiaisen lisäksi lounaan tai päivällisen, sauna- ja allasosaston sekä kuntosalin vapaan käytön, monipuoliset harrastevälineet sekä liikunnallisen viikko-ohjelman (ma-pe). Jäsenetuhinnat eivät ole voimassa viikoilla 1 ja 52, eikä pääsiäisenä ja juhannuksena.

Anttolanhovi tarjoaa Rakennusliiton jäsenille myös mahdollisuutta erikoishinnoiteltuun korkeatasoiseen lomailuun Art & Desing Rinne ja Rantahuviloissa. Sopimushinnoilla huviloita on varattavissa varaustilanteen salliessa. Ei voimassa kuitenkaan viikoilla 27 – 31 ja 52 – 2.

Hinta sisältää aamiaisen hotellissa, liinavaatteet pedattuna, pyyhesetti (1 kpl kylpy – 1 kpl käsipyyhe / hlö), takkapuut ja loppusiivouksen. Kuntosalin vapaa käyttöoikeus sekä sauna- ja allasosaston käyttö sisältyy hintaan (erikseen määriteltyinä ajankohtina). Huviloissa on lisäksi harrastevälineitä: lumikengät, potkukelkat, polkupyörät, ja kävelysauvat, huvilakohtaiset soutuveneet Rantahuviloissa, sekä yhteiset veneet Rinnehuviloissa.

10. Scandic Imatran Valtionhotelli
Torkkelinkatu 2, 55100 Imatra,
puh. 0200 81800 (0,42€/min + pvm/mpm)

Perinteikäs hotelli sijaitsee aivan Imatrankosken partaalla. Kahden vuorokauden puolihoitoloma 2-hengen huoneessa alkaen 84 €/hlö. Lapset 6-16 vuotiaat lisävuoteella 30 € (maks. 1 lisävuode/huone). Ei voimassa 1. – 7.1., jouluna eikä uudenvuoden aattona.

11. Hotelli Nuuksio
Naruportintie 68, Espoo, puh. (09) 867 971
www.hotellinuuksio.fi

Vajaan tunnin ajomatkan päässä Helsingin keskustasta sijaitseva Hotelli Nuuksio on mainio lomakohde jäsenperheille, jotka haluavat nauttia pääkaupungin aktiviteeteista, mutta majoittua luontoympäristössä. Hotelli Nuuksion lomapaketti Rakennusliiton jäsenelle sisältää majoituksen 2-hengen huoneessa, kotiruokapäivällisen buffetpöydästä sekä hotelliaamiaisen. Puolihoitovuorokauden 30 €/hlö, sisältäen yllämainittujen palveluiden lisäksi yleiset asukassaunat aamuin illoin, kuntosalin sekä vapaa-ajan välineiden vapaan käytön. Nuuksion kansallispuistoon on vain parisataa metriä.

Lapset 6-16 v. – 50 %, majoittuessaan aikuisen/aikuisten kanssa samassa huoneessa. Lapset alle 6 v. veloituksetta, mikäli majoittuessaan kahden maksavan lomalaisen kanssa samassa huoneessa. Yksin majoittujalta hotelli perii yhden hengen huonelisän, joka on 25 €/vrk vuonna 2018.

12. Matkailukeskus Pajarinhovi
Pajarinniementie 1, 82430 PUHOS, puh. 020 7425 770
www.pajarinhovi.fi

Matkailukeskus Pajarinhovi on puolihoidollinen yhteistyökumppanikohteemme. Kohde sijaitsee kutostien varrella, vajaa sata kilometriä Joensuusta etelään.  Monipuolisessa kohteessa voit lomaillessa pistäytyä eläinpuistossa, nauttia karjalaisesta järvimaisemasta tai pulikoida kylpylässä. Pajarinhovin tanssi-illat upealla paviljongilla ovat myös erittäin suosittuja, joihin tullaan pidempienkin matkojen päästä. Rakennusliiton jäsenille perheineen puolihoitomajoitus tässä kohteessa 32,50 € aikuinen/vrk 2 hengen/perhe huoneessa, 6-16 lapsi vanhempien kanssa perhehuoneessa 15 €/vrk. Hinta sisältää puolihoidon lisäksi tanssi-iltoina tanssiliput, kylpylän vapaankäytön ja kertakäynnin eläinpuistossa.

Kohteessa mahdollisuus edulliseen mökki- ja huvilamajoitukseen perhe/tuttavaporukalla. Tiedustele Rakennusliiton jäsenhintoja suoraan kohteesta.

Majoitus- ja aamiaisetukohteet

13. Scandic Oulu, 14. Scandic Hakaniemi, 15. Break Sokos Hotel Bomba, 16. Break Sokos Hotel Eden Oulu, 17. Original Sokos Hotel Presidentti, 18. Break Sokos Hotel Vuokatti, 19. Original Sokos Hotel Ilves, 20. Holiday Club Caribia, 21. Scandic  Eden,
22. Scandic Tropiclandia, 23. Break Sokos Hotel Viru (uutuus).

Katso Rakennusliiton jäsenille neuvoteltujen majoitus- ja aamiaisetukohteiden (13-23) hotellikuvaukset ja hinnat >>