Lomaetuvuorokaudet ja -kohteet 2021

Lomaedut Rakennusliiton jäsenille v. 2021

Rakennusliitto tukee jäsenperheidensä vapaa-ajanviettoa ja lomailua tekemällä yhteistyösopimuksia eri palveluntuottajien kanssa. Liitolla on yhteistyösopimus vuodelle 2021 kolmenkymmenen­yhden (31) lomapalvelua tuottavan kohteen kanssa. Edut ovat käytettävissä vain yksityisessä lomailussa. Ne eivät siis ole käytössä ryhmävarauksissa.

Rakennusliiton lomaedut ovat työelämän käytettävissä oleville (työssä oleville/työttömille) jäsenille. (ei eläkeläisille ja opiskelijoille)

Jäsenetuloma tulee pääsääntöisesti tilata puhelimitse.

Jäsenkohtaisen (jäsen + perheenjäsenet yhteenlaskettuna) tuen enimmäismäärä on 8 vrk / kalenterivuosi.

Luottamustehtäviä työyhteisöissä ja/tai liiton järjestöorganisaatiossa omaavilla jäsenillä on käytössään 4 lisävuorokautta, joten heillä tuen enimmäismäärä on 12 vrk / kalenterivuosi.

Tuetun lomavuorokauden saaminen edellyttää jäsenyyden kunnossa oloa (jäsenmaksut maksettu).

Lomavarausta tehdessä on ilmoitettava jäsennumero.  Jäsenkortti ja kuvallinen henkilötodistus on esitettävä lomapaikassa ilmoittautumisen yhteydessä.

Mikäli kohdekohtaisessa esittelyssä ei ole erillistä mainintaa, lapset iältään 6–16 vuotta saavat 50 %:n alennuksen, ja alle 6-vuotiaat lomailevat vanhempiensa matkassa ilmaiseksi.

Tee varauksesi kohteesta hyvissä ajoin, kuitenkin vähintään viikkoa ennen majoitustarvetta.

Yhteistyökumppaneitamme vuodelle 2021 ovat:

1. Tahko Spa -huoneistot (UUSI), 2. Härmän Kylpylä, 3. Hotelli Nuuksio, 4. Matkailukeskus Pajarinhovi, 5. Hotel Sorsanpesä, 6. Hotelli K5 Levi, 7. Hotelli Levi Panorama, 8. Lohja Spa & Resort, 9. Kylpylähotelli Rauhalahti, 10. Scandic Eden, 11. Scandic Siuntio (UUSI), 12. Scandic Imatran Valtionhotelli, 13. Scandic Kallio, 14. Scandic Oulu Station, 15. Scandic Waskia, 16. Scandic Kajanus (UUSI), 17. Break Sokos Hotel Bomba, 18. Break Sokos Hotel Eden, 19. Break Sokos Hotel Flamingo, 20. Break Sokos Hotel Vuokatti, 21. Original Sokos Hotel Ilves, 22. Original Sokos Hotel Presidentti, 23. Original Sokos Hotel Royal Vaasa, 24. Solo Sokos Hotel Paviljonki, 25. Radisson Blu Hotel Oulu (UUSI) 26. Original Sokos Hotel Viru, 27. Holiday Club Caribia, 28. Holiday Club Katinkulta, 29. Holiday Club Kuusamon Tropiikki, 30. Holiday Club Saariselkä sekä 31. Holiday Club Saimaa.

Kohteiden esittelyt

Tahko Spa – Red Apartments -huoneistot

Keitaankatu 1, Tahkovuori

Myyntipalvelu 0600 550 147 tai sales@tahkospa.fi
Tutustu huoneistoihin

Hinnat sisältävät liinavaatteet, pyyhkeet ja loppusiivouksen sekä kuntosalin vapaan käytön majoituksen ajalle. Huoneistoihin mahdollisuus saada kaksi lisävuodetta olohuoneen sohvaan. Lisävuode 30 eur/hlö/viipymä.

Matalan sesongin hinnat

11.1.2021 alkaen (pois lukien hiihtolomaviikot, pääsiäinen ja tapahtuma-ajankohdat sekä joulun seutu).

Golf Apartment -huoneistot (3 henkilöä, minimi 2 vrk)

120 eur/ 2 vrk, lisävuorokaudet 60 eur/vrk

Vuori Apartment -huoneistot (4 henkilöä, minimi 2 vrk)

150 eur/2 vrk, lisävuorokaudet 70 eur/vrk

Korkean sesongin hinnat

Voimassa viikot 8–11, 13, 32, 51-52 sekä seuraavat ajankohdat: 24.6.-27.6.2021, 3.-9.8.2021 sekä 1.7.–4.7. Huoneistoja rajoitettu määrä.

Golf Apartment -huoneistot (3 henkilöä, minimi 3 vrk)

360 eur/3 vrk, lisävuorokaudet 60 eur/vrk

Vuori Apartment -huoneistot (4 henkilöä, minimi 3 vrk)

420 eur/3 vrk, lisävuorokaudet 70 eur/vrk

Härmän Kylpylä

Vaasantie 22, Ylihärmä, puh. 06 483 1111,

Kylpyläkokonaisuus on keidas, joka tarjoaa suomalaisen saunan lisäksi turkkilaisen saunan sekä uuden höyrysaunan. Kylpylässä on myös täysmittainen uima-allas, kuntoallas keidasallas ja perheen pienimmille kahluuallas. PowerPark-huvipuistoon on matkaa vajaat kymmenen kilometriä.

Hinnasto (majoitus puolihoidolla)

2hh/hlö/vrk 49 eur, lapset 4-12 vuotta/hlö/vrk 24,50 eur.

Hinta sisältää kylpylän ja kuntosalin vapaan käytön sekä hotellin vapaa-ajanohjelman.

Hotelli Nuuksio
Naruportintie 68, Kirkkonummi, puh. 09 867971,

Rakentajille edelleen tutummin Siikarantana tunnettu hotelli Nuuksio sijaitsee Kirkkonummen kunnassa läntisellä Uudellamaalla, josta Helsingin keskustaan on matkaa noin 35 km. Aivan Nuuksion erämaa-alueen kyljessä sijaitseva lomakohde on erityisesti kesällä suosittu kotimaisten ja ulkomaalaisten turistien keskuudessa.

Hinnasto
Puolihoitomajoitus 2hh/hlö/vrk 40 eur, 1hh/vrk 75 eur.
Juhlapyhinä voimassa korotetut hinnat.

Matkailukeskus Pajarinhovi
Pajarinniementie 1, Puhos, puh. 020 7425 770,

Pajarinhovi sijaitsee Valtatie 6:n varrella 75 km Joensuusta etelään. Monipuolisessa kohteessa voit lomaillessa pistäytyä eläinpuistossa (50 eläinlajia karhuista jakkeihin), nauttia ison kylpylän riemuista, uiskennella kirkkaassa Karjalan Pyhäjärvessä (näkösyvyys 8 m). Pajarinhovin tanssi-illat upeassa paviljongissa (400 m2) maan huippuartistien tahdittamana ovat myös erittäin suosittuja, joihin tullaan pitempienkin matkojen päästä.

Puolihoitomajoitus 2hh tai perhehuone/hlö/vrk 38 eur, lapset 6-16 vuotta perhehuoneessa/hlö/vrk 15 eur. Hinta sisältää: puolihoidon, kylpylän vapaan käytön, kertakäynnin eläinpuistossa sekä tanssi-
iltoina tanssiliput.

Kohteessa mahdollisuus myös edulliseen mökki- ja huvilamajoitukseen perhe/tuttavaporukalla. Tiedustele Rakennusliiton jäsenhintoja suoraan kohteesta. Päiväkävijöinä Rakennusliiton jäsenet saavat perheineen 20 % alennuksen sekä kylpylä että eläinpuiston sisäänpääsymaksusta.

Hotel Sorsanpesä
Törnäväntie 27, Seinäjoki, puh. 020 7418181,

Sorsanpesä sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella, joten hotellille on helppo löytää. Hotellin pihassa on lisäksi isot, asiakkaille ilmaiset parkkitilat. Hotellielämyksen kruunaavat ainutlaatuinen tunnelma sekä aidosti asiakkaista kiinnostunut ammattitaitoinen henkilökunta.

Hinnasto

2hh/hlö/vrk 27 eur, 1hh/vrk 60, lapset 6-16 vuotta/hlö/vrk 10 eur lisävuoteella. Hinnat eivät voimassa 1. – 3.7., 8. – 10.7., 30. – 31.7. ja 30.9.-.2.10.2021

Lohja Spa & Resort
Ylhäntie 1, Karjalohja, puh. 030 608 40,

Lohja Spa & Resort on kylpylä Etelä-Suomessa Karjalohjalla, ­upean Lohjanjärven rannalla. Matkaa Helsingistä ja Turusta vain noin ­tunti. Majoitus standard-huoneessa, joko päätalossa tai pihapiirissä sijaitsevissa rinnetaloissa tai rantataloissa. Uudistettu elämyskylpylä ja upea ympäröivä luonto tarjoavat hyvät mahdollisuudet rentoutumiseen.

2hh/hlö/vrk 44 eur, 1hh/vrk 74 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/vrk 22 eur

Juhannuksena (min. 2 vrk) ja jouluna (min. 3 vrk) korotetut hinnat (lisämaksu 20 eur/vrk). Hinnat sisältävät majoituksen, aamiaisen, buffetpäivällisen, kylpylän ja kuntosalin käytön sekä ohjatun lomaohjelman.

Kylpylähotelli Rauhalahti
Katiskaniementie 8, Kuopio, puh. 03 060830,

Rauhalahdessa voit viettää aktiivista lomaa koko päivän tai yksin­kertaisesti antautua toisten hemmoteltavaksi. Valittavanasi on majoitus joko kylpylähotellissa, huoneistohotellissa tai uusissa studioissa.

Kylpylähotellin hinnasto
1hh 78 eur/vrk, 2hh 48 eur/vrk/hlö, 3hh 38 eur/vrk/hlö

Huoneistohotellin hinnasto
2 aikuista/huoneisto 48 eur/vrk, 3 aikuista/huoneisto 42 eur/vrk

Studiohotellin hinnasto
1 aikuinen/studio 106 eur/vrk, 2 aikuista/studio 52 eur/vrk/hlö,
3 aikuista/studio 46 eur/vrk/hlö

Lapset 6–16 v. – 50 % aikuisten hinnoista. Lisämaksu saunallisesta huoneistosta 4 eur/vrk/aikuinen. Hinnat sisältävät majoituksen ja aamiaisen lisäksi päivällisen, kylpylän ja kuntosalin vapaan käytön, aamuvesijumpan (ma-pe) sekä lomaohjelmaa. Jouluna min. 3 vrk ohjelmallinen joululoma, korotettu hinta.

Go Levi -kohteet

Hotel K5 Levi
Kätkänrannantie 2, Levi, puh. 016 639 1100,

Aivan Levin keskustassa sijaitseva Hotel K5 Levi tuo matkaasi hivenen kaivattua luksusta. Hotellin miellyttävästi sisustetuista huoneista avautuu näkymä joko Levin rinteisiin tai hotellin omaan poroaitaan, joka valaistaan talvisin. Hotellin rakennukset muodostavat kylämäisen alueen, jonka keskellä on myös aito osin maan alle rakennettu turvekammio.

Hinnat ajalla 3.1.-18.4. ja 7.11.-22.12.2021

Puolihoitomajoitus 99 eur/vrk kun huoneessa majoittuu 1 henkilö ja 56,50 eur/vrk/hlö kun huoneessa majoittuu 2 henkilöä. Lapset 6-16 vuotta lisävuoteessa 29 eur/vrk/hlö.

Jäsenhinnat ovat hintoja standard-huoneissa, ja sisältävät buffet -aamiaisen sekä puolihoitopäivällisen. Joulunajan majoituksissa on korotetut hinnat. Muina aikoina huoneita saatavilla hotellin varaustilanteen mukaan.

Hotel Levi Panorama
Tunturitie 205, Kittilä, puh. 016 336 3000,

Levin arktinen luonto ja vuodenajat ovat unohtumaton kokemus. Korkealaatuinen ja kansainvälisen vaatimustason täyttävä Hotel Levi Panorama sijaitsee Levitunturin laella. Hotellin ympäristö elää voimakkaasti mukana vuodenaikojen vaihtuessa ja maisemat jatkuvat aina Pallaksen, Aakenuksen sekä Ylläksen tuntureille asti.

Hinnasto

Puolihoitomajoitus 90 eur/vrk kun huoneessa majoittuu 1 henkilö, ja 55 eur/vrk/hlö kun huoneessa majoittuu 2 henkilöä. Hinnat voimassa ajalla 3.1.-30.4.2021 ja 7.11.-23.12.2021.

Puolihoitomajoitus 68 eur/vrk kun huoneessa majoittuu 1 henkilö, ja 34 eur/vrk/hlö kun huoneessa majoittuu 2 henkilöä. Hinnat voimassa ajalla 1.5.-6.11.2021.

Lapset 6-16 vuotta lisävuoteessa 29 eur/vrk/hlö ympäri vuoden.

Jäsenhinnat ovat hintoja standard-huoneissa, ja sisältävät buffet-aamiaisen sekä puolihoitopäivällisen.

Scandic-hotellien kohteet

Huoneita saatavilla rajoitettu määrä. Hinta ei ole voimassa erikoistapahtumien aikana. Scandic Friends –edut eivät ole voimassa majoittuessa etuhinnalla. Alle 13-vuotiaat lapset majoittuvat ilmaiseksi. Yli 13 – vuotiaat lapset hotellikohtaisella lisävuodemaksulla vanhempien kanssa samassa huoneessa. Hintoihin sisältyy aamiainen sekä kuntosalin vapaa käyttö salin aukioloaikoina.

Scandic Eden, Nokia
Paratiisikatu 2, Nokia, puh. 0200 48130,
scandic-eden-nokia/kylpyla

Viihtyisä kylpylä- ja kokoushotelli kaikilla mukavuuksilla on koko perheen suosikki. Trooppinen allasosasto saunoineen ja hyvät ravintolat tarjoavat tekemistä ja hemmottelua joka makuun Tampereen vieressä.

2hh/hlö/vrk 38 eur, 1hh/vrk 96 eur

Scandic Siuntio
Lepopirtintie 80, Siuntio
scandic-siuntio

Hyvän olon ja rauhan tyyssija Siuntion upeissa luonnonmaisemissa, alle tunnin päässä Helsingistä. Allasosastolla ja saunoissa rentoudut ja unohdat arjen kiireet. Monipuolisista kuntoilumahdollisuuksista jokainen löytää oman suosikkinsa.

2hh/hlö/vrk 29 eur, 1hh/vrk 78 eur

Scandic Imatran Valtionhotelli
Torkkelinkatu 2, Imatra, puh. 05 7899300,
scandic-imatran-valtionhotelli

Ainutlaatuinen, linnamainen hotelli monipuolisilla palveluilla Imatran kansallismaisemissa kaupungin parhaalla paikalla aivan kosken partaalla, Imatran keskustassa. Ylellinen sauna- ja uima-allasosasto takaa hemmottelua ja elämyksiä rauhallisissa puitteissa.

Scandic Kallio
Läntinen Brahenkatu 2, Helsinki, puh. 09 68999036,

Kodikas hotelli sijaitsee keskellä Helsingin trendikästä Kallion kaupunginosaa. Täällä nukut hyvin ja nautit boheemista tunnelmasta. Hotelli on hyvien kulkuyhteyksien ympäröimä ja kaikki pääkaupungin palvelut ovat kätevästi saavutettavissa.

2hh/hlö/vrk 33 eur, 1hh/vrk 86 eur

Scandic Oulu Station
Kajaaninkatu 17, Oulu, puh. 08 2374 8949,
scandic-oulu-station

Rauhallinen hotelli Oulun keskustassa, rautatieaseman lähellä. Ystävällinen palvelu, uudistetut huoneet, mukava ravintola ja saunaosasto uima-altaalla takaavat rennon vierailun. Hotellissa on myös moderni kokousosasto ja hyvät pysäköintimahdollisuudet.

2hh/hlö/vrk 29 eur, 1hh/vrk 78 eur

Scandic Waskia
Lemmenpolku 3, 65170 Vaasa, puh. 06 24130018,

Rauhallinen hotelli upeissa merimaisemissa kätevän matkan päässä Vaasan keskustasta. Suuri maksuton pysäköintialue, monipuoliset palvelut, tilavat huoneet ja viereinen Tropiclandia-kylpylä (sisäänpääsy kylpylään ei sisälly huonehintaan) takaavat viihtyisän vierailun.

Scandic Kajanus

Koskikatu 3, Kajaani, puh. +358 8 61641

Viihtyisä hotelli Kajaanin keskustan lähellä. Yöpyessäsi täällä voit rentoutua erilaisissa uima- ja terapia-altaissa hotellin yhteydessä sijaitsevassa modernissa Kaukaveden vesiliikuntakeskuksessa (sisäänpääsy kylpylään ei sisälly huonehintaan). Hotellin yhteydessä on myös tasokas liikuntakeskus IsoHoo, jonka kuntosalia hotellivieraamme voivat käyttää veloituksetta.

Sokos Hotels –kohteet

Sokos Hotelleissa jäseneduissa on 5 huoneen minimikiintiö (5 huonetta vähintään saatavilla ao. hinnoilla). Poikkeavat huonemäärät erikseen merkitty niiden hotellien kohdalle. Kiintiöt puretaan aina 7 vrk ennen tulopäivää, joten varaukset pyydetään tekemään vähintään 7 vrk ennen saapumista. Lapset 0–2 vuotta veloituksetta vanhempien huoneessa ilman lisävuodetta kaikissa kohteissa.

Break Sokos Hotel Bomba
Tuulentie 10, Nurmes, puh. 010 7830450,

Huikaisevan kauniin Pielisen rannalla Pohjois-Karjalassa sijaitseva Bomba on ainutlaatuinen ja omaperäinen matkailukohde ympäri vuoden. Suljetut päivät 15.–17.6., 23.–25.7., 1.–2.8., 23.-26.12.2021.

Korkea sesonki:
pe-su ja päivittäin 1.7.–7.8. välisellä ajalla 2hh/hlö/vrk 45 eur, 1hh/vrk 90 eur.

Matala sesonki: su-pe muuna aikana 2hh/hlö/vrk 30 eur, 1hh/vrk 60 eur

Lapset 3–15 vuotta/hlö/vrk 20 eur lisävuoteella, ympäri vuoden

Hinta sisältää kylpylän kertakäynnin ja kuntosalin käytön. Hinnat eivät sisällä tanssilippuja.

Kiintiö 3 huonetta/päivä. Kiintiöt puretaan aina 7 vrk ennen tulopäivää.

Break Sokos Hotel Eden, Oulu
Holstinsalmentie 29, Oulu, puh. 020 1234603,

Eden sijaitsee Oulussa, Nallikarin upean hiekkarannan kupeessa. Nauti meren rauhoittavasta näkymästä, hurmioidu auringonlaskusta. Kylpylässä iloitaan riehakkaasti tai otetaan iisisti. Suljetut päivät 9.–10.7., 16.–17.7. ja 30.-31.7.2021.

Hinnasto
2hh/hlö/vrk 38,50 eur, 1hh/vrk 90 eur, lapset 3–15 vuotta/hlö/vrk 24 eur lisävuoteella, ympäri vuoden

Break Sokos Hotel Flamingo
Kauppakeskus Jumbo, Tasetie 8, Vantaa, puh. 020 1234605,

Vain hotelli, kylpylä ei kuulu jäsenetuhintaan. Pohjoismaiden suurimmassa viihdekeskus Flamingossa sijaitseva elämyshotelli, jossa kaikki elämän ilot ja ihanuudet ovat tarjolla yhdellä yöpymisellä. Viihdekeskus Flamingo ja kauppakeskus Jumbo tarjoavat hotellivieraille huiman määrän tekemistä. Helsinki–Vantaan kentälle pääset kätevästi bussilla tai taksilla. Kylpylän sisäänpääsymaksu ei sisälly huonehintaan.

Hinnasto
2hh/hlö/vrk 49 eur, 1hh/vrk 85 eur, lapset 3–15 vuotta/hlö/vrk 20 eur lisävuoteella

Break Sokos Hotel Vuokatti
Kidekuja 2, Vuokatti, puh. 010 7831000,

Vuokatti on Suomen suosituin ympärivuotinen matkailukeskus, jonka neljä selkeää vuodenaikaa antavat aisteille tilaa tuntea. Kävijää odottaa upea kainuulainen luonto ja Vuokatin alueen monipuoliset palvelut. Suljetut päivät 1.-10.1.2021.

Hinnasto
2hh/hlö/vrk 40 eur, 1hh/vrk 63 eur, lapset 3-15 vuotta/hlö/vrk 15 eur lisävuoteella

Original Sokos Hotel Ilves
Koskikeskus, Hatanpään valtatie 1, Tampere, puh. 020 1234631,

Original Sokos Hotel Ilves on valovoimainen maamerkki kaupungin keskipisteessä. Ilves tarjoaa vierailleen modernia ja ylellistä mukavuutta sekä aitoja tamperelaisia kokemuksia höystettynä lämminhenkisellä ja sydämellisellä palvelulla.

Hinnasto

2hh/hlö/vrk 42 eur, 1hh/vrk 68 eur, lapset 3–15 vuotta 20 eur/lapsi/yö lisävuoteessa, sisältäen aamiaisen.

Original Sokos Hotel Presidentti
Eteläinen Rautatiekatu 4, Helsinki, puh. 020 1234608,

Hotelli sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa Kampin kauppakeskuksen vierellä ja Eduskuntatalon tuntumassa.

2hh/hlö/vrk 49 eur, 1hh/vrk 85 eur, lapset 3–15 vuotta/hlö/vrk
20 eur lisävuoteella

Sopimushintaisia huoneita saatavilla arkisin (ma-to) min 2 huonetta/ vrk ja viikonloppuisin (pe-su) min 5 huonetta/vrk vuoden 2021 aikana. Varaukset min 10 vrk ennen saapumista.

Original Sokos Hotel Royal Vaasa
Hovioikeudenpuistikko 18, Vaasa, puh. 020 1234619,
original-sokos-hotel-royal-vaasa

Original Sokos Hotel Royal Vaasa sijaitsee keskellä kaupunkia, kauniin puistikon varrella. Vaasa on kätevän kompakti kaupunki, jossa kaikki tärkeä löytyy lyhyen kävelymatkan päästä.

2hh/hlö/vrk 40 eur, 1hh/vrk 80 eur, lapset 3–15 vuotta/hlö/vrk
20 eur lisävuoteella

Solo Sokos Hotel Paviljonki
Lutakonaukio 10, Jyväskylä, puh. 020 1234645,
solo-sokos-hotel-paviljonki

Paviljonki ei ole tavallinen hotelli, se on uniikki yhdistelmä yksilöllistä palvelua, kauniita yksityiskohtia ja keskisuomalaista järvimaisemaa keskellä kaupunkia. Rentouttavan yöpymisen lisäksi voit nauttia italialaisen keittiön herkuista Trattoria Aukiossa ja helliä hyvinvointiasi järven yllä kattokerroksen kuntosalilla ja saunaosastolla.

Paviljonki on uniikki yhdistelmä yksilöllistä palvelua, kauniita yksityiskohtia ja keskisuomalaista järvimaisemaa keskellä kaupunkia. Rentouttavan yöpymisen lisäksi voit nauttia italialaisen keittiön herkuista Trattoria Aukiossa ja helliä hyvinvointiasi järven yllä kattokerroksen kuntosalilla ja saunaosastolla.

Hinnasto

2hh/hlö/vrk 47 eur, 1hh/vrk 75 eur, lapset 3–15 vuotta/hlö/vrk 20 eur lisävuoteella.

Hotelli suljettu 9.–10.2., 15.–17.7., 29.7.–1.8., 5.–8.8. ja 13.-14.8.2021.

Radisson Blu Hotel Oulu
Hallituskatu 1, Oulu, puh.
radisson-blu-oulu

Upea hotelli joen varrella Oulun sydämessä. Herää virkistäytyneenä ja nauti Ravintola Toivon Super-aamiaisbuffetista.

Hinnasto (hinnat sisältävät aamiaisen)

2hh 46 eur/hlö/yö

1hh 105 eur/yö

Lapset 3–15 v, 25 eur/lapsi/yö lisävuoteessa sisältäen aamiaisen. Lapset 0–2 vuotta veloituksetta vanhempien huoneessa ilman lisävuodetta. Suljetut päivät 9.–10.7., 16.–17.7. ja 30.-31.7.2021.

Original Sokos Hotel Viru, Tallinna
Viru väljak 4, Tallinn, Viro, puh. +372 680 9300,

Viru on kautta aikojen ollut se Tallinnan elämää sykkivä cityhotelli, jossa historia ja nykypäivä elävät kohtaavat. Aika on muotoillut Virusta ainutlaatuisen ja aidon. Keskellä kaikkea ja kaikkia. Laaja valikoima erityyppisiä huoneita, ravintoloita, viihde- ja virkistyspalveluita, kokous- ja bankettikeskus, ostoskeskus ja mielenkiintoinen KGB-museo – kaikki saman katon alla. Suljetut päivät 11.–17.2., 18.–24.2., 21.7., 31.12.2021.

Matala sesonki
8.1.-31.5.2021 sekä 1.9. – 30.12.2021
pe-la 2hh/hlö/vrk 25 eur, 1hh/vrk 61 eur,
su-to 2hh/hlö/vrk 21,50 eur, 1hh/vrk 54 eur, lapset 3–15 vuotta/hlö/vrk 15 eur lisävuoteella.

Korkea sesonki 1.1.–7.1. ha 1,6.-31.8.2021.:
pe-la 2hh/hlö/vrk 43 eur, 1hh/vrk 97 eur,
su-to 2hh/hlö/vrk 39 eur, 1hh/vrk 89 eur, lapset 3–15 vuotta/hlö/vrk 15 eur lisävuoteella.

Holiday Club -kohteet

Holiday Club Caribia
Kongressikuja 1, Turku, puh. 0300 870929,

Upea ja monipuolinen kokonaisuus lähellä Turun keskustaa. Kylpylähotelli Caribiassa vietetään hyviä hetkiä etelänmerien rennossa hengessä.

Hinnasto

2hh/hlö/vrk 35 eur, 1hh/vrk 65 eur, lapset 4–14 vuotta/hlö/vrk 10 eur lisävuoteella

Yksi lisävuode per huone mahdollinen. Alle 4-vuotiaat veloituksetta ilman lisävuodetta. Isommalle perheelle tarjolla erikoishinnoiteltuja väliovellisia perhehuoneita. Hinta sisältää kuntosalin ja kylpylän käytön.

Holiday Club Katinkulta
Katinkullantie 15, Vuokatti, puh. 0300 870979,

Holiday Club Katinkulta on Pohjoismaiden monipuolisin lomakeskus Vuokatissa. Nauti ympärivuotisista aktiviteeteista Nuasjärven upeissa maisemissa ja hemmottele koko perhettä kylpylähotellin monipuolisilla palveluilla.

Hinnasto
2hh/hlö/vrk 30 eur, 1hh/vrk 55 eur, lapset 4–14 vuotta/hlö/vrk 10 eur (superior)

Puolihoitomajoitus 2hh/hlö/2 vrk 100 eur, 1hh/2 vrk 150 eur, lapset 4-14 vuotta/hlö/2 vrk 40 eur (superior)

Holiday Club Kuusamon Tropiikki
Kylpyläntie 5, Kuusamo, puh. 0300 870961,
kuusamon-tropiikki

Holiday Club Kuusamon Tropiikki on monipuolinen kylpylähotelli ja loma-asuntokohde Rukan ja Kuusamon välimaastossa. Holiday Club Kuusamon Tropiikki tarjoaa ympärivuotisia vapaa-ajanpalveluita niin lapsiperheille, pariskunnille kuin kaveriporukoillekin. Kylpylähotellin tuntumassa sijaitsee Ruka, yksi Suomen suosituimmista hiihtokeskuksista lukuisine harrastemahdollisuuksineen.

Hinnasto
2hh/hlö/vrk 30 eur, 1hh/vrk 55 eur, lapset 4–14 vuotta/hlö/vrk 10 eur lisävuoteella

Holiday Club Saariselkä
Saariseläntie 7, Saariselkä, puh. 0300 870969,

Holiday Club Saariselkä on Euroopan, ellei jopa koko maailman pohjoisin kylpylähotelli- ja loma-asuntokohde. Holiday Club Saariselkä sijaitsee Inarin kunnassa Urho Kekkosen kansallispuiston vieressä, Pohjois-Lapin tunturimaisemien ympäröimänä.

Matala sesonki: 6.1.–12.2. ja 20.4.–26.8. ja 25.9.–19.11.2021
2hh/hlö/vrk 30 eur, 1hh/vrk 55 eur, lapset 4–14 vuotta/hlö/vrk 10 eur

Korkea sesonki: 1.–5.1. ja 13.2.–23.4. ja 27.8.–24.9. ja 20.11.–31.12.2021 2hh/hlö/vrk 40 eur, 1hh/vrk 75 eur, lapset 4–14 vuotta/hlö/vrk 10 eur

Holiday Club Saimaa
Rauhanrinne 1, Lappeenranta, puh. 0300 870950,

Koe kylpylähotelli ja loma-asunnot Saimaan rannalla. Lähde uuteen lomakeskukseen viettämään ikimuistoista lomaa kylpylän ja monipuolisten aktiviteettien parissa.

2hh/hlö/vrk 30 eur, 1hh/vrk 55 eur, lapset 4–14 vuotta/hlö/vrk
10 eur lisävuoteella.