Etuja laivamatkoista

Eckerö Line sekä Tallink Silja myöntävät etuja Rakennusliiton jäsenille.

Eckerö Line

Eckerö Line myöntää syksyllä 2018 Rakennusliiton jäsenille 15 % alennuksen päivän risteily- tai reittihinnasta kaudella. Lopullinen hinta määräytyy lähtöpäivän, -ajan ja varausajankohdan mukaan. Alennuksen suuruus näkyy varausvaiheessa.

Vuosi 2019

Eckerö Line myöntää  Rakennusliiton jäsenille 10-20 % alennuksen päivän risteily- tai reittimatkojen hinnoista.

• Alennus 20 %: 1.1.-30.6.2019 ja 13.8.2019 – 28.2.2020.
  • Alennus 10 %: 1.7.-12.8.2019.

Etuhinnat koskevat

• Rakennusliiton jäsenyhdistyksiä (ammattiosastot),
  • ammattiosastojen henkilöjäseniä sekä
  • samalla varauksella mukana olevia muita matkustajia (enintään 9 henkilöä).

Alennuksia ei voida myöntää jälkikäteen, eikä niitä voi yhdistää muihin alennuksiin.

Varaukset Eckerö Linen verkkokaupasta osoitteessa www.eckeroline.fi/rakennusliitto.
Varaamiseen tarvitaan tuotekoodi (kerrottu jäsenelle postitetun kalenteriliitteen jäseneduissa).
Yli 10:n hengen varauksissa mainitse ammattiosastosi ja Rakennusliiton tunnus (ks. kotiin postitettu jäsenetuvihko/kalenteriliite).

Näin käytät tuotekoodia:

Valitse varaussivun ylävalikossa (ks. mallikuva alla) matkustuspäivä ja matkustajien määrä. Jatka eteenpäin.
Seuraavassa vaiheessa (kuva) klikkaa kuvaketta nimeltään Tuotekoodi (1), syötä tuotekoodi (kerrottu jäsenelle postitetun kalenteriliitteen jäseneduissa) kenttään (2) ja valitse Syötä (3).

Alennuksen edellytyksenä on voimassa oleva jäsenkortti, joka on varauduttava esittämään pyydettäessä lippujen lunastuksen yhteydessä. Pidätämme oikeuden aikataulu- ja hintamuutoksiin.

Mobiilijäsenkortissa on pysyvä linkki Eckerö Linen matkaetuihin, joita Rakennusliiton jäsenet voivat hyödyntää. Mobiilijäsenkortin saat tilattua älypuhelimeesi eAsioinnin kautta.

Alennuksen edellytyksenä on voimassa oleva jäsenkortti, joka on varauduttava esittämään pyydettäessä lippujen lunastuksen yhteydessä. Eckerö Line pidättää  oikeuden aikataulu- ja hintamuutoksiin.

Tallink Silja ja Club One

Tallink Silja ja Club One tarjoavat Rakennusliiton jäsenille  mahdollisuuden liittyä Club One -jäseneksi  veloituksetta, suoraan kanta-asiakasohjelman keskimmäiselle eli Silver-tasolle. Silver-tason etuihin kuuluu mm. jopa 20 % perusalennus tietyistä normaalihintaisista Tallink Siljan tuotteista.

Lisätiedot ohjelmasta ja kaikista kanta-asiakkuuden eduista osoitteessa www.clubone.fi. Liity nyt Club One -asiakkaaksi osoitteessa www.clubone.fi/erikoisliittyminen  (sopimusnumeron löydät jäsenille postitetusta jäsenetuvihkosesta 2019)

Liittyminen tapahtuu oman liittosi sopimusetunumerolla. Mikäli olet jo Club One -jäsen, nykyinen kanta-asiakasnumerosi pysyy voimassa. Jos olet Bronze-tason asiakas, siirrämme sinut Silver-tasolle. Ilmoitathan kuitenkin Club One -kanta-asiakasnumerosi, maininnan jäsenyydestäsi ja sopimusetunumeron sähköpostitse osoitteeseen erikoisliittymiset@tallinksilja.com, näin rekisteröimme sinut sopimusetuasiakkaaksi ja postitamme tarvittaessa Silver-tason kortin. Huomioithan, että etu on henkilökohtainen ja kertaluonteinen. Silver-taso on voimassa 12 kk, lisätietoa tasomääritelmistä www.clubone.fi.

Käytä liittyessäsi liittosi sopimusetunumeroa: 10639