Perjantaipulma

Rakennusliitto julkaisee 9.2.–25.5.2018 joka perjantai kello 9 Perjantaipulman RaksApp -mobiilisovelluksessa. Pääsiäisviikon pulma julkaistaan poikkeuksellisesti keskiviikkona 28.3.

Jokaisen pulman vastausaika kestää seuraavaan maanantaihin kello 10 asti. Kaikkien oikein vastanneiden kesken arvotaan joka viikko Rakennusliiton tuotepalkinto. Pikapalkinnon voittajan nimi sekä paikkakunta julkaistaan aina seuraavan viikon pulman yhteydessä. Lisäksi 28.5.2018 arvotaan pääpalkinto, Makitan 18 voltin akkukonesetti.

Pääpalkinnon arvontaan osallistuvat kaikki vähintään kerran oikein vastanneet. Useampi oikea vastaus ei paranna pääpalkinnon voittomahdollisuutta: jokaisen nimi on arvontalistassa yhden kerran. Viikoittain arvottavan tuotepalkinnon voi voittaa useammankin kerran.

Makita pääpalkinto sisältää:

DDF482 Akkuporakone
DTD152 Iskevä ruuvinväännin
18V 4.0Ah akut 2kpl
18V Pikalaturi
Säilytyslaatikko

Perjantaipulmaan jätettyjä yhteystietoja säilytetään Webropol-vastausjärjestelmässä 31.5.2018 asti, jonka jälkeen tiedot poistetaan. Tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille. Osallistumalla hyväksyt, että nimesi julkaistaan mahdollisen voiton sattuessa kohdallesi seuraavan viikon pulman yhteydessä. Pääpalkinnon voittajan nimi julkaistaan myös Rakennusliiton nettisivuilla sekä Rakentaja-lehdessä.

RaksApp-mobiilisovellus www.raksapp.fi

RaksApp 2.0 - uudistukset kevät 2016
RaksApp-perjantaipulmaan voi osallistua vain lataamalla appin, sillä viikkokysymykset julkaistaan ainoastaan siellä joka perjantai.