Hae kurssille

MITEN HAET KURSSILLE

Palauta kurssihakemus (yksi kappale liittoon riittää) viimeistään kolme viikkoa ennen kurssin alkua koulutus@rakennusliitto.fi tai Rakennusliitto, koulutus, PL 307, 00531 Helsinki.

Pyydäthän työnantajaltasi merkinnät niihin kurssihakemuksen kohtiin, jotka käsittelevät ansionmenetystä ja opintovapaata.

Huom. Koulutuksiin haetaan vain tällä Rakennusliiton kurssihakemuksella:
Kurssihakemus RL (pdf-muoto)

Kurssihakemus RL (Word-muoto)

Hakemuslomakkeita saat myös aluetoimistosta.

Koulutukseen liittyviä asioita voit tiedustella sähköpostitse koulutus@rakennusliitto.fi tai puhelimitse: Juhani Lohikoski puh. 050 366 1171 ja Sara Putaansuu puh. 020 774 3076.

SAATKO KURSSIN AJALTA PALKKAA?

Rakennusliiton jäsen, joka toimii yrityksen tai työmaan luottamustehtävässä, saa tehtäväkohtaisen koulutuksen ajalta täyden palkan. Tämä on määritelty työehtosopimuksen koulutussopimuksessa. Kurssista ei aiheudu osallistujalle kuluja. Rakennusliitto maksaa kurssin aikana opetuksen, ruokailun ja tarvittaessa majoituksen. Koulutuksen järjestäjä laskuttaa myöhemmin työnantajalta ruokarahan.

Työnantajatuen piirissä olevat kurssit
•  luottamusmieskurssit
•  työsuojelukurssit
•  yhteysmiehille tarkoitettu koulutus

Kursseilta, jotka eivät ole työnantajatuen piirissä (lähinnä järjestökurssit), maksaa Rakennusliitto valitsemiensa koulutettavien opetuksen, ruokailut ja matkakulut. Mikäli koulutus osuu työpäivälle, voit hakea korvausta ansionmenetyksestä (75 euroa/päivä vuonna 2017).