Hae kurssille

MITEN HAET KURSSILLE

Hae kursseille viimeistään kolme viikkoa ennen kurssin alkua.

Pyydäthän työnantajaltasi merkinnät niihin kurssihakemuksen kohtiin, jotka käsittelevät ansionmenetystä ja opintovapaata.

Ilmoittaudu sähköisesti kursseille

Jos sähköinen ilmoittautuminen ei onnistu:
Kurssihakemus RL (pdf-muoto)

Kurssihakemus RL (Word-muoto)
palauta osoitteeseen
koulutus@rakennusliitto.fi

Koulutukseen liittyviä asioita voit tiedustella sähköpostitse koulutus@rakennusliitto.fi tai puhelimitse: koulutuspäällikkö Juhani Lohikoski puh. 050 366 1171 ja koulutusassistentti Sara Putaansuu puh. 020 774 3076 (huom. jätä vastaajaviesti, jos et heti saa puheluasi läpi).

SAATKO KURSSIN AJALTA PALKKAA?

Rakennusliiton jäsen, joka toimii yrityksen tai työmaan luottamustehtävässä, saa tehtäväkohtaisen koulutuksen ajalta täyden palkan. Tämä on määritelty työehtosopimuksen koulutussopimuksessa. Kurssista ei aiheudu osallistujalle kuluja. Rakennusliitto maksaa kurssin aikana opetuksen, ruokailun, matkat ja tarvittaessa majoituksen. Koulutuksen järjestäjä laskuttaa myöhemmin työnantajalta ruokarahan.

Työnantajatuen piirissä olevat kurssit
•  luottamusmieskurssit
•  työsuojelukurssit
•  yhteysmiehille tarkoitettu koulutus

Kursseilta, jotka eivät ole työnantajatuen piirissä (lähinnä järjestökurssit), maksaa Rakennusliitto valitsemiensa koulutettavien opetuksen, ruokailut, majoituksen ja matkakulut. Mikäli koulutus osuu työpäivälle, voit hakea korvausta ansionmenetyksestä.