Lomavuorokaudet 2022 - Rakennusliitto

Lomavuorokaudet 2022

Rakennusliitto tarjoaa jäsenilleen ja heidän perheilleen runsaasti lomaetuja.

Rakennusliitto tukee jäsenperheidensä vapaa-ajanviettoa ja lomailua tekemällä yhteistyösopimuksia eri palveluntuottajien kanssa. Liitolla on yhteistyösopimus vuodelle 2022 kolmenkymmenen­kahden (32) lomapalvelua tuottavan kohteen kanssa.

• Edut ovat käytettävissä vain yksityisessä lomailussa. Ne eivät siis ole käytössä ryhmävarauksissa.
  • Rakennusliiton lomaedut ovat työelämän käytettävissä oleville jäsenille.
    Eläkkeellä olevilla ja opiskelijoilla on myös oikeus lomakohteiden myöntämiin erikoishintoihin ilman liiton tukea. Kysy hinnat kohteista.
  • Jäsenetuloma tulee pääsääntöisesti tilata puhelimitse suoraan lomakohteesta.
  • Jäsenkohtaisen (jäsen + perheenjäsenet yhteenlaskettuna) tuen enimmäismäärä on 8 vuorokautta kalenterivuodessa. Esimerkiksi jos yövyt puolisosi kanssa, sinulta kuluu kaksi tukivuorokautta. Lasten kohdalla käytäntö vaihtelee hotellikohtaisesti, joten kysy hotellia varatessasi, montako tukivuorokautta kuluu.

Tutustu kohteisiin

Ikaalinen Spa & Resort (UUSI 2022)

Huvilatie 2, 39500 Ikaalinen
ikaalinenspa.fi/
Majoitusvaraukset myyntipalvelusta tunnuksella Rakennusliitto. Varauksen yhteydessä tulee ilmoittaa varaajan jäsennumero.

Sähköposti: myynti@ikaalinenspa.fi

Puhelin: 03 4511

Kohde sopii seikkailijoille, nautiskelijoille, juhlijoille ja uuden etsijöille.

Majoitus päärakennuksen standard- ja superior-luokan huoneissa tai Spa Loft hotellin economy-luokan huoneissa. Huoneissa on kaksi erillistä vuodetta ja lisävuoteet avattavista nojatuoleista kahdelle lapselle.

1 vrk loman hintaan sisältyy majoitus, aamiainen, kylpylän ja kuntosalin vapaa käyttö.

Hinnat:

Majoitus 1-hengen huoneessa 68 €/vrk ja kahden hengen huoneessa 29 €/henkilö/vrk. Lapsi (6-16 v) majoittuessaan lisävuoteessa kahden aikuisen kanssa samassa huoneessa 15 €. Lapset 0-6 vuotta majoittuvat veloituksetta vanhempien huoneessa ilman lisävuodetta.

Hinnat ovat voimassa joka päivä pois lukien erikoistapahtumat. Lisävuoteessa nukkuvista lapsista sekä kaikista yli 6-vuotiaista kuluu asiakkaalta 0,5 lomaoikeusyötä/yö. Mikäli asiakas ei halua käyttää lomaöitä lapsiin, voi asiakas maksaa lasten osuuden kokonaisuudessaan hotellin vastaanottoon (25 eur/yö/lapsi).

Pysäköinti ilmainen ulkoparkkipaikoilla.

Härmän kylpylä, Ylihärmä

Vaasantie 22, Ylihärmä, puh. 06 483 1111,
harmankylpyla.fi

Kylpyläkokonaisuus on keidas, joka tarjoaa suomalaisen saunan lisäksi turkkilaisen saunan sekä uuden höyrysaunan. Kylpylässä on myös täysmittainen uima-allas, kuntoallas keidasallas ja perheen pienimmille kahluuallas. PowerPark-huvipuistoon on matkaa vajaat kymmenen kilometriä.

Hinnasto (majoitus puolihoidolla)

2hh/hlö/vrk 49 eur, lapset 4-12 vuotta/hlö/vrk 24,50 eur.

Hinta sisältää kylpylän ja kuntosalin vapaan käytön sekä hotellin vapaa-ajanohjelman.

Hotelli Nuuksio, Kirkkonummi

Naruportintie 68, Kirkkonummi, puh. 09 867971,
hotellinuuksio.fi

Rakentajille edelleen tutummin Siikarantana tunnettu hotelli Nuuksio sijaitsee Kirkkonummen kunnassa läntisellä Uudellamaalla, josta Helsingin keskustaan on matkaa noin 35 km. Aivan Nuuksion erämaa-alueen kyljessä sijaitseva lomakohde on erityisesti kesällä suosittu kotimaisten ja ulkomaalaisten turistien keskuudessa.

Hinnasto

Puolihoitomajoitus 2hh/hlö/vrk 40 eur, 1hh/vrk 75 eur.
Juhlapyhinä voimassa korotetut hinnat.

Matkailukeskus Pajarinhovi, Puhos

Pajarinniementie 1, Puhos, puh. 020 7425 770,
pajarinhovi.fi

Pajarinhovi sijaitsee Valtatie 6:n varrella 75 km Joensuusta etelään. Monipuolisessa kohteessa voit lomaillessa pistäytyä eläinpuistossa (50 eläinlajia karhuista jakkeihin), nauttia ison kylpylän riemuista, uiskennella kirkkaassa Karjalan Pyhäjärvessä (näkösyvyys 8 m). Pajarinhovin tanssi-illat upeassa paviljongissa (400 m2) maan huippuartistien tahdittamana ovat myös erittäin suosittuja, joihin tullaan pitempienkin matkojen päästä.

Puolihoitomajoitus 2hh tai perhehuone/hlö/vrk 39 eur, lapset 6-16 vuotta perhehuoneessa/hlö/vrk 15 eur. Hinta sisältää: puolihoidon, kylpylän vapaan käytön, kertakäynnin eläinpuistossa sekä tanssi-iltoina tanssiliput.

Kohteessa mahdollisuus myös edulliseen mökki- ja huvilamajoitukseen perhe/tuttavaporukalla. Tiedustele Rakennusliiton jäsenhintoja suoraan kohteesta. Päiväkävijöinä Rakennusliiton jäsenet saavat perheineen 20 % alennuksen sekä kylpylä että eläinpuiston sisäänpääsymaksusta.

Hotel Sorsanpesä, Seinäjoki

Törnäväntie 27, Seinäjoki, puh. 020 741 8181
sorsanpesa.fi

Sorsanpesä sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella, joten hotellille on helppo löytää. Hotellin pihassa on lisäksi isot, asiakkaille ilmaiset parkkitilat. Hotellielämyksen kruunaavat ainutlaatuinen tunnelma sekä aidosti asiakkaista kiinnostunut ammattitaitoinen henkilökunta.

1.1.-30.4. ja 1.9.-31.12.

2hh/hlö/vrk 27 eur, 1hh/vrk 60, lapset 6-16 vuotta/hlö/vrk 10 eur lisävuoteella.

1.5.-31.8.

2hh/hlö/vrk 32 eur, 1hh/vrk 70, lapset 6-16 vuotta/hlö/vrk 15 eur lisävuoteella.

Hintaan sisältyy runsas buffet-aamiainen, sauna- ja allasosaston käyttö, WiFi-yhteys, Fysio 2000 kuntosali.

Hinnat eivät voimassa seuraavien tapahtumien aikana: Provinssi, Tangomarkkinat ja Seinäjoen vauhtiajot 2022.

Hotel Matts, Espoo (UUSI 2022)

Tynnyritie 1, 02230 Espoo
puh. 029 308 0440
matts@kassiopeia.fi
hotelmatts.fi

Hotel Matts on uusi hotelli Espoon Matinkylässä Iso Omenan vieressä.
Ihastu skandinaavisen tyylikkääseen ja moderniin Hotel Mattsiin, joka sijaitsee monipuolisten palveluiden äärellä ja lähellä elämyksellisiä ulkoilumaastoja Espoon merellisissä maisemissa.

Aikavälillä perjantai – maanantai + 23.6. – 7.8.2022
1 henkilö/vrk 65 eur
2 henkilöä/vrk 78 eur

Aikavälillä maanantai – perjantai
1 henkilö/vrk 85 eur
2 henkilöä/vrk 98 eur

Lapset 6–16-v. lisävuoteessa 10 eur/lapsi/vrk. Alle 6-v. veloituksetta. Huoneita saatavilla rajoitettu määrä. Jäsenhinnat ovat voimassa myös yhden makuuhuoneen huoneistoissa (kaksiot). Hinta ei ole voimassa erikoistapahtumien aikana. Hinnat sisältäen aamiaisen sekä asukassaunan käytön. Puolihoitolisä 30 eur/hlö. Puolihoito, tilattava varauksen yhteydessä.

Kylpylähotelli Rauhalahti, Kuopio

Katiskaniementie 8, Kuopio, puh. 03 060830,
rauhalahti.fi

Rauhalahdessa voit viettää aktiivista lomaa koko päivän tai yksinkertaisesti antautua toisten hemmoteltavaksi. Valittavanasi on majoitus joko kylpylähotellissa, huoneistohotellissa tai uusissa studioissa.

Kylpylähotellin hinnasto

1hh 79 eur/vrk, 2hh 49 eur/vrk/hlö, 3hh 43 eur/vrk/hlö

Huoneistohotellin hinnasto

2 aikuista/huoneisto 49 eur/vrk/hlö, 3 aikuista/huoneisto 43 eur/vrk/hlö

Studiohotellin hinnasto

1 aikuinen/studio 107 eur/vrk, 2 aikuista/studio 53 eur/vrk/hlö,

3 aikuista/studio 47 eur/vrk/hlö

Lapset 6–16 v. – 50 % aikuisten hinnoista. Lisämaksu saunallisesta huoneistosta 5 eur/vrk/aikuinen. Hinnat sisältävät majoituksen ja aamiaisen lisäksi päivällisen, kylpylän ja kuntosalin vapaan käytön, aamuvesijumpan (ma-pe) sekä lomaohjelmaa. Jouluna min. 3 vrk ohjelmallinen joululoma, korotettu hinta.

Hotel K5 Levi, Kittilä

Kätkänrannantie 2, Levi, puh. 016 639 1100
golevi.fi/fi/majoitus/hotel-k5

Aivan Levin keskustassa sijaitseva Hotel K5 Levi tuo matkaasi hivenen kaivattua luksusta. Hotellin miellyttävästi sisustetuista huoneista avautuu näkymä joko Levin rinteisiin tai hotellin omaan poroaitaan, joka valaistaan talvisin. Hotellin rakennukset muodostavat kylämäisen alueen, jonka keskellä on myös aito osin maan alle rakennettu turvekammio.

Hinnat ajalla 3.1.-18.4. ja 15.11.-22.12.2022

Majoitus 94 eur/vrk kun huoneessa majoittuu 1 henkilö ja 51,50 eur/vrk/hlö kun huoneessa majoittuu 2 henkilöä. Lapset 6-16 vuotta lisävuoteessa 10eur/vrk/hlö.

Jäsenhinnat ovat hintoja standard-huoneissa, ja sisältävät buffet-aamiaisen.

Puolihoitolisä 30 eur/hlö. Puolihoito, tilattava varauksen yhteydessä.

Korotetut hinnat voimassa: joulun ja uuden vuoden aikaan 22.12.2022 – 2.1.2023, pääsiäisenä 14.4. – 18.4.2022, tiedustelut sales@kassiopeia.fi .

Hotel Levi Panorama, Kittilä

Tunturitie 205, Kittilä, puh. 016 336 3000
golevi.fi/fi/majoitus/hotel-levi-panorama

Levin arktinen luonto ja vuodenajat ovat unohtumaton kokemus. Korkealaatuinen ja kansainvälisen vaatimustason täyttävä Hotel Levi Panorama sijaitsee Levitunturin laella. Hotellin ympäristö elää voimakkaasti mukana vuodenaikojen vaihtuessa ja maisemat jatkuvat aina Pallaksen, Aakenuksen sekä Ylläksen tuntureille asti.

Hinnasto

Majoitus 85 eur/vrk kun huoneessa majoittuu 1 henkilö, ja 50eur/vrk/hlö, kun huoneessa majoittuu 2 henkilöä. Hinnat voimassa ajalla 3.1.-1.5.2022 ja 7.11.-22.12.2022

Majoitus 58 eur/vrk kun huoneessa majoittuu 1 henkilö, ja24 eur/vrk/hlö, kun huoneessa majoittuu 2 henkilöä. Hinnat voimassa ajalla 2.5.-6.11.2022.

Lapset 6-16 vuotta lisävuoteessa 10 eur/vrk/hlö ympäri vuoden.

Jäsenhinnat ovat alkaen-hintoja Standard/Superior luokan huoneissa saatavuuden mukaan.

Hinnat sisältävät aamiaisen, kuntoiluhuoneen sekä näköalasaunan käytön. Puolihoitolisä 30 eur/hlö. Puolihoito, tilattava varauksen yhteydessä.

Hintoihin EI kuulu Gondoli Express lippu.  Hotellin suksivarasto ja huoltotila käytettävissä veloituksetta. Hotellissa on myös lumettomana aikana käytössä kävelysauvoja.

Korotetut hinnat voimassa: joulun ja uuden vuoden aikaan 22.12.2022 – 2.1.2023, pääsiäisenä 14.4. – 18.4.2022, tiedustelut sales@kassiopeia.fi.

Lohja Spa & Resort, Karjalohja

Ylhäntie 1, Karjalohja, puh. 030 608 40
lohjaspa.fi

Lohja Spa & Resort on kylpylä Etelä-Suomessa Karjalohjalla, upean Lohjanjärven rannalla. Matkaa Helsingistä ja Turusta vain noin tunti. Majoitus standard-huoneessa, joko päätalossa tai pihapiirissä sijaitsevissa rinnetaloissa tai rantataloissa. Uudistettu elämyskylpylä ja upea ympäröivä luonto tarjoavat hyvät mahdollisuudet rentoutumiseen.

2hh/hlö/vrk 44 eur, 1hh/vrk 74 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/vrk 22 eur

Juhannuksena (min. 2 vrk) ja jouluna (min. 3 vrk) korotetut hinnat (lisämaksu 20 eur/vrk). Hinnat sisältävät majoituksen, aamiaisen, buffetpäivällisen, kylpylän ja kuntosalin käytön sekä ohjatun lomaohjelman.

***** HUOMIOITAVAA SCANDIC-KOHTEISSA *****

Scandic-hotellikohteiden hintaan sisältyy aamiainen, kuntosalin vapaa käyttö aukioloaikoina, Scandic Edenissä kylpyläosaston vapaa käyttö aukioloaikoina sekä lasten menu tai puolikas annos à la carte -menulta 50 % alennuksella.

Alle 15-vuotiaat lapset yöpyvät maksutta aikuisten huoneessa. Yli 15- vuotiaat lapset hotellikohtaisella lisävuodemaksulla vanhempien kanssa samassa huoneessa.

Huoneita saatavilla rajoitettu määrä ja hinnat eivät ole voimassa erikoistapahtumien aikana. Huonevaraus tulee tehdä viimeistään 7 vrk ennen saapumista.

Hinnat ovat voimassa 2 hengen standard – huoneessa. Standard Family lisämaksu 10€ / yö. Superior 2hh lisämaksu 20€ / yö.  Rakennusliiton jäsenkortti tulee olla mukana ja näytettävä pyytäessä.

Uutta 2022: Scandic Friends – edut ovat voimassa majoittuessa etuhinnalla.  Lisäetuna Rakennusliiton jäsenille tarjoamme seuraavaa:

Liity nyt Scandic Friends -jäseneksi, niin jokainen pisteisiin oikeuttava yö lasketaan kahdeksi yöksi seuraavien viiden vierailusi yhteydessä. Eli nouset korkeammalle jäsenyystasolle tavallista nopeammin!

Ohje: Liity jäseneksi ja aktivoi tarjous Scandicin verkkosivuilla: www.scandichotels.fi/memberpromo1. Mikäli olet jo Scandic Friends -jäsen valitse ”Olen jo jäsen” ja kirjaudu sisään jäsentilillesi ja aktivoi tarjous.

Tasokorotus näkyy jäsentiedoissasi 48 h kuluessa.

Scandic Eden, Nokia

Paratiisikatu 2, Nokia, puh. 0200 48130
scandichotels.fi/hotellit/suomi/nokia/
scandic-eden-nokia/kylpyla

Viihtyisä kylpylä- ja kokoushotelli kaikilla mukavuuksilla on koko perheen suosikki. Trooppinen allasosasto saunoineen ja hyvät ravintolat tarjoavat tekemistä ja hemmottelua joka makuun Tampereen vieressä.

2hh/hlö/vrk 48 eur, 1hh/vrk 116 eur

Scandic Imatran Valtionhotelli

Torkkelinkatu 2, Imatra, puh. 05 789 9300
scandichotels.fi/hotellit/suomi/imatra/
scandic-imatran-valtionhotelli

Ainutlaatuinen, linnamainen hotelli monipuolisilla palveluilla Imatran kansallismaisemissa kaupungin parhaalla paikalla aivan kosken partaalla, Imatran keskustassa. Ylellinen sauna- ja uima-allasosasto takaa hemmottelua ja elämyksiä rauhallisissa puitteissa.

Scandic Kallio, Helsinki

Läntinen Brahenkatu 2, Helsinki, puh. 09 689 990 36
scandichotels.fi/hotellit/suomi/helsinki/scandic-kallio

Kodikas hotelli sijaitsee keskellä Helsingin trendikästä Kallion kaupunginosaa. Täällä nukut hyvin ja nautit boheemista tunnelmasta. Hotelli on hyvien kulkuyhteyksien ympäröimä ja kaikki pääkaupungin palvelut ovat kätevästi saavutettavissa.

2hh/hlö/vrk 34 eur, 1hh/vrk 88 eur

Scandic Oulu Station

Kajaaninkatu 17, Oulu, puh. 08 2374 8949,
scandichotels.fi/hotellit/suomi/oulu/
scandic-oulu-station

Rauhallinen hotelli Oulun keskustassa, rautatieaseman lähellä. Ystävällinen palvelu, uudistetut huoneet, mukava ravintola ja saunaosasto uima-altaalla takaavat rennon vierailun. Hotellissa on myös moderni kokousosasto ja hyvät pysäköintimahdollisuudet.

2hh/hlö/vrk 30 eur, 1hh/vrk 80 eur

Scandic Waskia, Vaasa

Lemmenpolku 3, 65170 Vaasa, puh. 06 241 300 18
scandichotels.fi/hotellit/suomi/vaasa/scandic-waskia

Rauhallinen hotelli upeissa merimaisemissa kätevän matkan päässä Vaasan keskustasta. Suuri maksuton pysäköintialue, monipuoliset palvelut, tilavat huoneet ja viereinen Tropiclandia-kylpylä (sisäänpääsy kylpylään ei sisälly huonehintaan) takaavat viihtyisän vierailun.

Scandic Kajanus, Kajaani

Koskikatu 3, Kajaani, puh. +358 8 61641
scandichotels.fi/hotellit/suomi/kajaani/scandic-kajanus

Viihtyisä hotelli Kajaanin keskustan lähellä. Yöpyessäsi täällä voit rentoutua erilaisissa uima- ja terapia-altaissa hotellin yhteydessä sijaitsevassa modernissa Kaukaveden vesiliikuntakeskuksessa (sisäänpääsy kylpylään ei sisälly huonehintaan). Hotellin yhteydessä on myös tasokas liikuntakeskus IsoHoo, jonka kuntosalia hotellivieraamme voivat käyttää veloituksetta.

***** HUOMIOITAVAA SOKOS- JA RADISSON BLU HOTELS -KOHTEISSA *****

Sokos Hotelleissa ja Radisson Blu Hotelleissa jäseneduissa on 5 huoneen minimikiintiö (5 huonetta vähintään saatavilla ao. hinnoilla). Poikkeavat huonemäärät erikseen merkitty niiden hotellien kohdalle. Kiintiöt puretaan aina 7 vrk ennen tulopäivää, joten varaukset pyydetään tekemään vähintään 7 vrk ennen saapumista. Lapset 0–2 vuotta veloituksetta vanhempien huoneessa ilman lisävuodetta kaikissa kohteissa.

Hinnat sisältävät aamiaisen. Hinnat eivät sisällä kanta-asiakasetuja.

Break Sokos Hotel Bomba, Nurmes

Tuulentie 10, Nurmes, puh. 010 783 0450
sokoshotels.fi/fi/nurmes/sokos-hotel-bomba

Huikaisevan kauniin Pielisen rannalla Pohjois-Karjalassa sijaitseva Bomba on ainutlaatuinen ja omaperäinen matkailukohde ympäri vuoden. Suljetut päivät 15.-16.6. ja 23.-26.12.2022.

Hinnasto

Korkea sesonki: pe-su ja päivittäin 24.6.–7.8. välisellä ajalla 2hh/ hlö/vrk 45 eur, 1hh/vrk 90 eur.

Matala sesonki: su-pe muuna aikana 2hh/hlö/vrk 30 eur, 1hh/ vrk 60 eur

Hinta sisältää kylpylän kertakäynnin ja kuntosalin käytön. Lapset 3-15 v, 20€/lapsi/ yö lisävuoteessa, sisältäen aamiaisen ja kertakäynnin kylpylässä.

Kiintiö 3 huonetta/päivä. Kiintiöt puretaan aina 10 vrk ennen tulopäivää.

Original Sokos Hotel Vaakuna Kouvola (UUSI 2022)

Hovioikeudenkatu 2, 45100, Kouvola
reception.kouvola@sokoshotels.fi, puh. +358 107839101
sokoshotels.fi/fi/kouvola/sokos-hotel-vaakuna

Original Sokos Hotel Vaakuna, Kouvola on v. 2020 uudistettu ja monimuotoinen kaupunkihotelli, joka hurmaa palvelullaan. Sinua palvelee loistavan henkilökunnan lisäksi rennon ranskalainen Frans & Rose -bistro, kolme saunaa omine porealtaineen sekä kuntohuone. Kouvolan monipuoliset elämykset ovat lähelläsi.

Hinnat

Matala sesonki
1.1.2022-19.6.2022 ja 1.9.2022-31.12.2022

2hh/hlö/vrk 39,50 eur
1hh/79 eur/vrk

Korkea sesonki
20.6.2022-31.8.2022

2hh/hlö/vrk 49,50 eur
1hh/vrk 99 eur

0–2-vuotiaat lapset majoittuvat veloituksetta vanhempien huoneessa ilman lisävuodetta.

3–15-vuotiaat lapset lisävuoteessa 20 eur /yö.

Kiintiö 5 huonetta /päivä (vähintään viisi huonetta saatavilla näillä hinnoilla). Kiintiöt puretaan aina 7 vrk ennen tulopäivää, joten varaukset pyydetään tekemään vähintään 7 vrk ennen saapumista.

Suljetut päivät:
11.-13.3., 9.-12.6. ja 4.-7.8.2022

HUOM! Kaksipyöräisten kuninkuusluokka MotoGP™ ajetaan KymiRingillä tulevina vuosina. Kisaorganisaatioiden kanssa tehtyjen sopimusten vuoksi, heinäkuun saatavuus avataan myyntiin, kun kisaviikko on vahvistunut. Kisaviikon aikana tarjoushinta ei ole saatavilla.

Break Sokos Hotel Flamingo, Vantaa

Kauppakeskus Jumbo, Tasetie 8, Vantaa, puh. 020 123 4605
sokoshotels.fi/fi/vantaa/sokos-hotel-flamingo

Vain hotelli, kylpylä ei kuulu jäsenetuhintaan. Pohjoismaiden suurimmassa viihdekeskus Flamingossa sijaitseva elämyshotelli, jossa kaikki elämän ilot ja ihanuudet ovat tarjolla yhdellä yöpymisellä. Viihdekeskus Flamingo ja kauppakeskus Jumbo tarjoavat hotellivieraille huiman määrän tekemistä. Helsinki–Vantaan kentälle pääset kätevästi bussilla tai taksilla. Kylpylän sisäänpääsymaksu ei sisälly huonehintaan.

Hinnasto

2hh/hlö/vrk 49 eur, 1hh/vrk 85 eur, lapset 3–15 vuotta/hlö/vrk 20 eur lisävuoteella

Break Sokos Hotel Vuokatti

Kidekuja 2, Vuokatti, puh. 010 783 1000
sokoshotels.fi/fi/vuokatti/sokos-hotel-vuokatti

Vuokatti on Suomen suosituin ympärivuotinen matkailukeskus, jonka neljä selkeää vuodenaikaa antavat aisteille tilaa tuntea. Kävijää odottaa upea kainuulainen luonto ja Vuokatin alueen monipuoliset palvelut. Suljetut päivät 1.-9.1.2022.

Hinnasto

2hh/hlö/vrk 40 eur, 1hh/vrk 63 eur, lapset 3-15 vuotta/hlö/vrk 15 eur lisävuoteella.

Original Sokos Hotel Ilves

Hotelli on auennut 16.3.2022  täysin uudistettuna.

Koskikeskus, Hatanpään valtatie 1, Tampere, puh. 020 1234631,
sokoshotels.fi/fi/tampere/sokos-hotel-ilves

Original Sokos Hotel Ilves on valovoimainen maamerkki kaupungin keskipisteessä. Ilves tarjoaa vierailleen modernia ja ylellistä mukavuutta sekä aitoja tamperelaisia kokemuksia höystettynä lämminhenkisellä ja sydämellisellä palvelulla.

Hinnasto

2hh/hlö/vrk 47 eur, 1hh/vrk 78 eur, lapset 3–15 vuotta 20 eur/lapsi/ yö lisävuoteessa, sisältäen aamiaisen.

Suljetut päivät: 13.-30.5. ja 29.-31.7.2022.

Original Sokos Hotel Presidentti, Helsinki

Eteläinen Rautatiekatu 4, Helsinki, puh. 020 1234608
sokoshotels.fi/fi/helsinki/sokos-hotel-presidentti

Hotelli sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa Kampin kauppakeskuksen vierellä ja Eduskuntatalon tuntumassa.

2hh/hlö/vrk 49 eur, 1hh/vrk 85 eur, lapset 3–15 vuotta/hlö/vrk

20 eur lisävuoteella

Sopimushintaisia huoneita saatavilla arkisin (ma-to) min 2 huonetta/ vrk ja viikonloppuisin (pe-su) min 5 huonetta/vrk vuoden 2022 aikana. Varaukset min 10 vrk ennen saapumista.

Original Sokos Hotel Royal Vaasa

Hovioikeudenpuistikko 18, Vaasa, puh. 020 123 4619
sokoshotels.fi/fi/vaasa/
original-sokos-hotel-royal-vaasa

Original Sokos Hotel Royal Vaasa sijaitsee keskellä kaupunkia, kauniin puistikon varrella. Vaasa on kätevän kompakti kaupunki, jossa kaikki tärkeä löytyy lyhyen kävelymatkan päästä.

2hh/hlö/vrk 40 eur, 1hh/vrk 80 eur, lapset 3–15 vuotta/hlö/vrk

20 eur lisävuoteella

Solo Sokos Hotel Paviljonki, Jyväskylä

Lutakonaukio 10, Jyväskylä, puh. 020 123 4645
sokoshotels.fi/fi/jyvaskyla/
solo-sokos-hotel-paviljonki

Paviljonki ei ole tavallinen hotelli, se on uniikki yhdistelmä yksilöllistä palvelua, kauniita yksityiskohtia ja keskisuomalaista järvimaisemaa keskellä kaupunkia. Rentouttavan yöpymisen lisäksi voit nauttia italialaisen keittiön herkuista Trattoria Aukiossa ja helliä hyvinvointiasi järven yllä kattokerroksen kuntosalilla ja saunaosastolla.

Paviljonki on uniikki yhdistelmä yksilöllistä palvelua, kauniita yksityiskohtia ja keskisuomalaista järvimaisemaa keskellä kaupunkia. Rentouttavan yöpymisen lisäksi voit nauttia italialaisen keittiön herkuista Trattoria Aukiossa ja helliä hyvinvointiasi järven yllä kattokerroksen kuntosalilla ja saunaosastolla.

2hh/hlö/vrk 49 eur, 1hh/vrk 77 eur, lapset 3–15 vuotta/hlö/vrk

20 eur lisävuoteella.

Suljetut päivät: 11.-12.1., 1.-3.2., 8.-9.2., 9.-10.5.,18.-20.5., 10.-11.6.,14.-16.7., 28.-31.7. ja 4.-7.8.2022.

Radisson Blu Hotel Oulu

Hallituskatu 1, Oulu, puh. 020 1234 730
radissonhotels.com/fi-fi/hotellit/
radisson-blu-oulu

Upea hotelli joen varrella Oulun sydämessä. Herää virkistäytyneenä ja nauti Ravintola Toivon Super-aamiaisbuffetista.

Hinnasto (hinnat sisältävät aamiaisen) 2hh 46 eur/hlö/yö

1hh 105 eur/yö

Lapset 3–15 v, 25 eur/lapsi/yö lisävuoteessa sisältäen aamiaisen. Lapset 0–2 vuotta veloituksetta vanhempien huoneessa ilman lisä vuodetta.

Suljetut päivät: 7.–9.7., 15.–16.7., 29.–30.7., 3.–4.9.2022.

Original Sokos Hotel Viru, Tallinna

Viru väljak 4, Tallinn, Viro, puh. +372 680 9300
sokoshotels.fi/en/tallinn/sokos-hotel-viru

Viru on kautta aikojen ollut se Tallinnan elämää sykkivä cityhotelli, jossa historia ja nykypäivä elävät kohtaavat. Aika on muotoillut Virusta ainutlaatuisen ja aidon. Keskellä kaikkea ja kaikkia. Laaja

valikoima erityyppisiä huoneita, ravintoloita, viihde- ja virkistyspalveluita, kokous- ja bankettikeskus, ostoskeskus ja mielenkiintoinen KGB-museo – kaikki saman katon alla.

Suljetut päivät: 10.-23.2., 19.-21.7. ja 31.12.2022.

Matala sesonki 8.1.-31.5.2022 sekä 1.9. – 30.12.2022

pe-la 2hh/hlö/vrk 25 eur, 1hh/vrk 61 eur,

su-to 2hh/hlö/vrk 21,50 eur, 1hh/vrk 54 eur, lapset 3–15 vuotta/ hlö/vrk 15 eur lisävuoteella.

Korkea sesonki 1.1.–7.1.2022 ja 1.6.-31.8.2022:

pe-la 2hh/hlö/vrk 43 eur, 1hh/vrk 97 eur,

su-to 2hh/hlö/vrk 39 eur, 1hh/vrk 89 eur, lapset 3–15 vuotta/hlö/ vrk 15 eur lisävuoteella.

***** HUOMIOITAVAA HOLIDAY CLUB -KOHTEISSA *****

Kaikkiin kohteisiin kuuluu aamiainen sekä kylpylän vapaa käyttö (Vierumäellä Day Spa).

Varaukset

Asiakas varaa majoituksen Holiday Club asiakaspalvelusta tunnuksella Rakennusliitto. Varauksen yhteydessä tulee ilmoittaa varaajan jäsennumero.

Sähköposti: asiakaspalvelu@holidayclub.fi

Puhelin: 0300 870 900

Holiday Club Caribia, Turku

Kongressikuja 1, Turku
Varaukset;  puh. 0300 870 900, asiakaspalvelu@holidayclub.fi
holidayclubresorts.com/fi/kohteet/caribia

Upea ja monipuolinen kokonaisuus lähellä Turun keskustaa. Kylpylähotelli Caribiassa vietetään hyviä hetkiä etelänmerien rennossa hengessä.

Hinnasto – matala sesonki:

2hh/hlö/vrk 35 eur, 1hh/vrk 65 eur, lapset 4–14 vuotta/hlö/vrk 10 eur lisävuoteella *).

Hinnasto – korkea sesonki (viikot 8-10, 22-32, 42-43):

2hh/hlö/vrk 40 eur, 1hh/vrk 75 eur, lapset 4–14 vuotta/hlö/vrk 10 eur lisävuoteella *).

*) Yksi lisävuode per huone mahdollinen. Alle 4-vuotiaat veloituksetta ilman lisävuodetta. Isommalle perheelle tarjolla erikoishinnoiteltuja väliovellisia perhehuoneita.

Hinta sisältää kuntosalin ja kylpylän käytön.

Holiday Club Katinkulta, Vuokatti

Katinkullantie 15, Vuokatti

holidayclubresorts.com/fi/kohteet/katinkulta

Holiday Club Katinkulta on Pohjoismaiden monipuolisin lomakeskus Vuokatissa. Nauti ympärivuotisista aktiviteeteista Nuasjärven upeissa maisemissa ja hemmottele koko perhettä kylpylähotellin monipuolisilla palveluilla.

Hinnasto – matala sesonki:

2hh/hlö/vrk 35 eur, 1hh/vrk 65 eur, lapset 4–14 vuotta/hlö/vrk 10 eur (superior)

Puolihoitomajoitus 2hh/hlö/2 vrk 100 eur, 1hh/2 vrk 150 eur, lapset 4-14 vuotta/hlö/2 vrk 40 eur (superior)

Hinnasto – korkea sesonki (viikot 8-10, 22-32, 42-43):

2hh/hlö/vrk 40 eur, 1hh/vrk 75 eur, lapset 4–14 vuotta/hlö/vrk 10 eur (superior)

Puolihoitomajoitus 2hh/hlö/2 vrk 110 eur, 1hh/2 vrk 160 eur, lapset 4-14 vuotta/hlö/2 vrk 40 eur (superior)

Holiday Club Kuusamon Tropiikki

Kylpyläntie 5, Kuusamo

holidayclubresorts.com/fi/kohteet/
kuusamon-tropiikki

Holiday Club Kuusamon Tropiikki on monipuolinen kylpylähotelli ja loma-asuntokohde Rukan ja Kuusamon välimaastossa. Holiday Club Kuusamon Tropiikki tarjoaa ympärivuotisia vapaa-ajanpalveluita niin lapsiperheille, pariskunnille kuin kaveriporukoillekin. Kylpylähotellin tuntumassa sijaitsee Ruka, yksi Suomen suosituimmista hiihtokeskuksista lukuisine harrastemahdollisuuksineen.

Hinnasto – matala sesonki:

2hh/hlö/vrk 30 eur, 1hh/vrk 55 eur, lapset 4–14 vuotta/hlö/vrk 10 eur lisävuoteella.

Hinnasto – korkea sesonki (viikot 1, 7-16, 36-39, 47-52):

Holiday Club Saariselkä

Saariseläntie 7, Saariselkä

holidayclubresorts.com/fi/kohteet/saariselka

Holiday Club Saariselkä on Euroopan, ellei jopa koko maailman pohjoisin kylpylähotelli- ja loma-asuntokohde. Holiday Club Saariselkä sijaitsee Inarin kunnassa Urho Kekkosen kansallispuiston vieressä, Pohjois-Lapin tunturimaisemien ympäröimänä.

Hinnasto – matala   sesonki:

2hh/hlö/vrk 30 eur, 1hh/vrk 55 eur, lapset 4–14 vuotta/hlö/vrk 10 eur

Hinnasto – korkea sesonki (viikot 1, 7,-16, 36-39, 47-52):

2hh/hlö/vrk 40 eur, 1hh/vrk 75 eur, lapset 4–14 vuotta/hlö/vrk 10 eur

Holiday Club Saimaa, Lappeenranta

Rauhanrinne 1, Lappeenranta

holidayclubresorts.com/fi/kohteet/saimaa

Koe kylpylähotelli ja loma-asunnot Saimaan rannalla. Lähde uuteen lomakeskukseen viettämään ikimuistoista lomaa kylpylän ja monipuolisten aktiviteettien parissa.

2hh/hlö/vrk 35 eur, 1hh/vrk 65 eur, lapset 4–14 vuotta/hlö/vrk

2hh/hlö/vrk 40 eur, 1hh/vrk 75 eur, lapset 4–14 vuotta/hlö/vrk

10 eur lisävuoteella.

Holiday Club Vierumäki (UUSI 2022)