Rakennusliiton vakuutuskassan vuosimaksu on nyt vain 100 €

Rakennusliiton vakuutuskassan vuosimaksu on päätetty laskea 150 eurosta 100 euroon.

Rakennusliiton vakuutuskassa on lisämaksullinen ja vapaaehtoinen jäsenetu, joka maksaa itsensä takaisin. 100 euron vuosimaksulla vakuutettu pääsee joka toinen vuosi perusteelliseen lääkärintarkastukseen siihen liittyvine laboratoriokokeineen, ja joka toinen vuosi saa 300 euron edestä hammashoitoa.

Terveydentilan säännöllinen seuranta on tärkeää, jotta mm. korkea verenpaine, kohonnut diabetesriski tai piilevät hammassairaudet huomataan ajoissa. Hoitamattomana ne voivat aiheuttaa jopa sydäninfarkteja ja aivoverenvuoroja.

Rakennusliiton vakuutuskassaan voivat liittyä Rakennusliiton A- ja LO-maksuluokan jäsenet, eli työssäkäyvät ja työttömät.

Lue lisää ja liity