Ota kuva rakentamisesta ja voita

Osallistu liiton kuvakilpailuun! Voittanutta kuvaa voidaan käyttää Rakennusliiton viestinnässä ja markkinoinnissa, muun muassa verkkosivujemme etusivulla. Voittaneen kuvan kuvaajalle maksetaan 500 euron kuvauspalkkio, joka on veronalaista tuloa.

Kaikkien rakennusaiheisen kuvan lähettäneiden kesken arvotaan kolme Ledlenser-taskulamppua.

Näin osallistut

• Ota rakennusaiheinen kuva. Se voi liittyä mihin tahansa liiton sopimusalaan. Voit kuvata järjestelmäkameralla tai kamerapuhelimella.
  • Kuvaamiseen on oltava lupa työmaamestarilta. Jos kuvassa esiintyy ihmisiä, kuvan markkinointikäyttöön on oltava lupa myös heiltä.
  • Lähetä kuva 31.7.2022 mennessä sähköpostitse osoitteeseen viestinta@rakennusliitto.fi. Kerro viestissä kuvaajan nimi ja yhteystiedot sekä missä kuva on otettu. Jos lähetät pienennetyn kuvan, pidä alkuperäinen kuva tallessa.

Vinkkejä kuvaamiseen

• Pidämme ihmisten kuvista, mutta tarkista, että kuvassa ei näy tunnistettavia ihmisiä, joiden lupaa et ole saanut.
  • Tarkista, että kuvassa ei ole työturvallisuuspuutteita.
  • Huomioi, että valaistus on riittävä.
  • Tarkista, että kamera on tarkentanut kohteeseesi.
  • Jos kuvaat kännykällä, pyyhi linssistä ensin pölyt ja rasva.