Uusi kampanjaetu Rakennusliiton jäsenille: Lomaviikkoja kotimaassa reilulla alennuksella

Rakennusliitto tarjoaa jäsenilleen edullisia Holiday Clubin lomaviikkoja neljässä lomakohteessa eri puolilla Suomea. Kohteet ovat Caribia Turussa, Katinkulta Vuokatissa, Saimaa Lappeenrannassa ja Vierumäki Heinolassa ja ne kuuluvat Holiday Clubin suosituimpiin.

Tarjolla ovat viikot 23 – 43 eli kesäkuun alusta lokakuun lopulle. Kussakin neljästä kohteesta on rakennusliittolaisille varattu yksi huoneisto jokaiselle kampanjaviikolle. Pelin henki on se, että nopeat syövät hitaat eli lomaviikot myydään varausjärjestyksessä. Kirjautumistunnukset löytyvät Rakennusliiton mobiilijäsenkortista. Eli kampanjaedun hyödyntäminen edellyttää mobiilijäsenkortin tilaamista omaan kännykkään (tilausohje artikkelin lopussa).

Vuokrahinnat ja sesongit

Kaikki tarjolla olevat huoneistot ovat kahden makuuhuoneen huoneistoja ja vuokrausta tarjotaan Rakennusliiton jäsenille seuraavilla hinnoilla:

Huippusesonki
Viikko 490 €
Jaettu viikko * 290 €

Normaalisesonki
Viikko 290 €
Jaettu viikko * 190 €

• *Jaettu viikko on vuokrattavissa vuokrajaksoissa pe – ma tai ma – pe. Jaetun viikon vuokrausmahdollisuus on tarjolla Etelä-Suomen kohteissa Caribia, Saimaa ja Vierumäki.
  • Huippusesonkia ovat viikot 25-32 ja normaalisesonkia viikot 23-24 ja 33-43.

Kohteet ja huoneistot on esitelty tarkemmin varaussivustolla, joka on rakennettu kampanjan ajaksi Rakennusliiton jäsenien käyttöön.

Toimi näin Rakennusliiton mobiilijäsenkortin kampanjasivulla:

Varaussivustolle kirjaudutaan osoitteesta https://www.holidayclubresorts.com/fi/yrityspalvelu/ tunnuksilla, jotka löytyvät Rakennusliiton mobiilijäsenkortista (tilausohje jutun lopussa). Eli kampanjaedun hyödyntäminen edellyttää mobiilijäsenkortin lataamista omaan kännykkään! Huomaathan, että kampanjaetu avautuu 12.4. aamulla, eli tunnukset toimivat vasta sen jälkeen.

Toimi näin Holiday Club Yrityspalvelut -sivustolla:

Tunnukset saatuaan Rakennusliiton jäsen vuokraa huoneiston joko varaussivuston (VAPAAT VIIKOT) kautta tai Holiday Clubin Yrityspalvelusta puhelimitse tai sähköpostilla. HUOM! Ensimmäisellä kerralla Holiday Club -yrityspalvelujen sivulle tultuaan varaajan tulee ensin rekisteröityä VAPAAT VIIKOT -painikkeen alla, näin hän saa tarvittavan salasanan sähköpostiin millä pääsee kirjautumaan varauksiin (salasana lähetetään sähköpostiin minkä varaaja ilmoittanut rekisteröitymisen yhteydessä).

Kirjautuminen on siis kaksiosainen ensin mennään liiton tunnuksilla (löytyvät mobiilijäsenkortista) ja sen jälkeen VAPAAT VIIKOT painikeen alla on vielä henkilökohtainen asiakaskirjautuminen.

Kampanja-aikana lomahuoneistoon majoittuvilla Rakennusliiton jäsenillä on mahdollisuus ostaa kylpylälippuja -50 prosentin alennushintaan.

Rakennusliiton etukohteet

Caribia
Turun keskustan tuntumassa sijaitseva Holiday Club Caribia on kylpylä- ja tapahtumahotelli, jonne on Turun rautatieasemalta matkaa 2,5 km. Holiday Club Caribia on remontoitu ja päivityksen on kokenut lähes koko talo sekä yleisten tilojen että ravintoloiden osalta. Samassa rakennuksessa toimii myös aktiviteettipuisto SuperPark. Caribiaan kohteena voi tutustua tarkemmin: http://www.holidayclubresorts.com/fi/kohteet/caribia/

Katinkulta
Holiday Club Katinkullassa voi harrastaa melkein mitä tahansa kylpemisestä hiihtoon, kuntoiluun ja keilaamiseen. Holiday Club Katinkullan monipuoliset palvelut varmistavat sen, että tekemistä riittää kaikille. Katinkultaan kohteena voi tutustua tarkemmin verkkosivuillamme: http://www.holidayclubresorts.com/fi/kohteet/katinkulta/

Myös Katinkullan huoneiston varustus on korkealuokkainen.

Saimaa
Saimaan rannalla, luonnonkauniilla alueella sijaitseva lomakeskus tarjoaa matkailua kaikille aisteille. Holiday Club Saimaa on todellinen lomakeskus, jossa kaikki palvelut ovat saman katon alla. Saimaan kylpylään kohteena voi tutustua tarkemmin nettisivuillamme: http://www.holidayclubresorts.com/fi/kohteet/saimaa/.

Vierumäki
Vierumäki on monipuolinen urheiluopistokohde, jossa on erittäin laajat harraste- ja ajanviettomahdollisuudet. Vierumäkeen kohteena voi tutustua parhaiten Vierumäen verkkosivuilla www.vierumaki.fi.

Vierumäen huoneisto on moderni ja viihtyisä, jossa kaksi makuuhuonetta, olohuone, tupakeittiö, kylpyhuone ja sauna. Vuodepaikat on neljälle ja lisäksi avattava vuodesohva kahdelle lapselle.

Huomioitavaa:

Kirjautumistunnukset löytyvät Rakennusliiton mobiilijäsenkortista. Eli kampanjaedun hyödyntäminen edellyttää mobiilijäsenkortin tilaamista omaan kännykkään!

Tunnukset saatuaan Rakennusliiton jäsen vuokraa huoneiston Holiday Clubin Yrityspalvelusta (varaussivusto/vapaat viikot)  puhelimitse tai sähköpostilla.  HUOM! Ensimmäisellä kerralla Holiday Club -yrityspalvelujen sivulle tultuaan varaajan tulee ensin rekisteröityä VAPAAT VIIKOT -painikkeen alla, näin hän saa tarvittavan salasanan sähköpostiin millä pääsee kirjautumaan varauksiin (salasana lähetetään sähköpostiin minkä varaaja ilmoittanut rekisteröitymisen yhteydessä).

Kampanja-aikana lomahuoneistoon majoittuvilla Rakennusliiton jäsenillä on mahdollisuus ostaa kylpylälippuja -50% alennushintaan.

Kuinka mobiilijäsenkortin saa tilattua?

Mobiilijäsenkortin voi tilata kirjautumalla eAsiointiin ja seuraamalla siellä olevia ohjeita. Mobiilijäsenkortin voi ladata ainoastaan älypuhelimiin. Jäsenen puhelinnumeron on oltava rekisterissä oikein tallennettuna ja voimassa. Kortin lataamisen jälkeen jäsentä ohjeistetaan tallentamaan jäsenkorttikuvake puhelimen alkunäyttöön.