Puolihoidolliset lomaetukohteet

Loma- ja virkistystoimintaa Rakennusliiton jäsenille
(puolihoito) 2017

Rakennusliiton lomaedut työelämän käytettävissä oleville jäsenille (työssä olevat/työttömät) . Jäsenetuloma tulee tilata puhelimitse.
Edun saamiseksi on lomakohteeseen saavuettaessa esitettävä jäsenkortti sekä kuvallinen henkilötodistus.

Sopimuksenalaiset kohteet, hinnoitteluperiaate ja ohjeita varaamisen

Rakennusliitolla on yhteistyösopimus kahdenkymmenen lomapalvelua tuottavan kohteen kanssa (12 puolihoitokohdetta ks. alla ja 10 majoitus- ja aamiaisetukohdetta). Rakennusliitto myöntää em. lomakohteissa lomaileville työssä oleville ja työttömille jäsenilleen lomatukea.
Lomatuki on huomioitu hotellien hinnoittelussa.

Jäsenkohtaisen (jäsen +puoliso ja alaikäiset perheenjäsenet yhteenlaskettuna) tuen enimmäismäärä on 8 vrk/kalenterivuosi. Luottamustehtävissä olevilla jäsenillä tuen enimmäismäärä on 12 vrk/kalenterivuosi. Mikäli etuvuorokaudet ylittävät 8/12 vuorokausien määrän, ylimenevä osuus laskutetaan kokonaisuudessaan jäseneltä. Lomavarausta tehdessä on ilmoitettava jäsennumero. Jäsenkortti ja kuvallinen henkilötodistus on esitettävä lomapaikassa ilmoittautumisen yhteydessä. Mikäli kohdekohtaisessa esittelyssä ei ole erillistä mainintaa, lapset 6–16 vuotta saavat 50 %:n alennuksen, alle 6-vuotiaat ilmaiseksi. Tee varauksesi kohteesta hyvissä ajoin ennen kuitenkin vähintään viikkoa ennen majoitustarvetta.

Kohteet puolihoidolla

1. Härmän kylpylä, 2. Rantasipi Ikaalisten Kylpylä, 3. Hotelli Levi Panorama, 4. Hotelli K5 Levi, 5. Kylpylähotelli Päiväkumpu, 6. Kylpylähotelli Rauhalahti, 7. Rantasipi Rukahovi, 8. Kylpylähotelli Summassaari, 9. Anttolanhovi, 10. Rantasipi Imatran Valtionhotelli, 11. Vierumäki Country Club – Suomen Urheiluopisto, 12. Matkailukeskus PajarinHovi (uutuus). Katso puolihoitokohteiden tarkemmat tiedot alla olevasta luettelosta.

1. Härmän Kylpylä
    Vaasantie 22, Kauhava, puh (06) 483 111 1, www.harmankylpyla.fi

Kylpyläkokonaisuus on keidas, joka tarjoaa suomalaisen saunan lisäksi turkkilaisen saunan sekä ainutlaatuisen Kuuman kiven saunan.

Kylpylässä on myös täysmittaisen uima-allas, kuntoallas ja perheen pienimmille kaksi lämmintä lastenallasta, joista toisessa pieni vesiliukumäki. Powerpark-huvipuistoon on matkaa vajaat kymmenen kilometriä. Kahden vuorokauden kylpyläloman hinta on 90 €/hlö puolihoidolla 2hh majoituttaessa. Hinta sisältää kylpylän ja kuntosalin vapaan käytön sekä hotellin vapaa-ajanohjelman.

1. Rantasipi Ikaalisten Kylpylä
    Hämyläntie 2, 39500 IKAALINEN, puh. 020 055 055, www.rantasipi.fi

Kylpyläloma tarjoaa kaikkea kivaa tekemistä koko perheelle aamusta iltaan. Hilpeyttä ja hulinaa aiheuttavat Vesitropiikin poreet ja pyörteet ja lasten Vesimaailmassa on ilo ylimmillään.

Kahden vuorokauden oleskelu puolihoidolla maksaa 80 €/hlö kahden hengen huoneessa majoituttaessa. Hinta sisältää aamiaisen ja päivällisen, Vesitropiikin kaksituntisen käytön 2 krt/ vrk, Wellness & Sport -ohjelmat, kuntosalin vapaan käytön ja ohjelmamaksun tanssiravintolaan. Etu ei ole voimassa iskelmäparatiisiviikonloppuna, juhannuksena eikä jouluna.

1. Hotelli Levi Panorama
    Tunturitie 205, 99130 LEVI, puh. (016) 336 3000, www.levipanorama.fi

Levin arktinen luonto ja vuodenajat ovat unohtumaton kokemus. Korkealaatuinen ja kansainvälisen vaatimustason täyttävä Hotelli Levi Panorama sijaitsee Levitunturin laella. Hotellin ympäristö elää voimakkaasti mukana vuodenaikojen vaihtuessa ja maisemat jatkuvat aina Pallaksen, Aakenuksen sekä Ylläksen tuntureille asti.

Puolihoitovuorokauden hinta on 35 €/vrk/hlö 2 hh majoituttaessa ja 69 € 1 hh ajalla 3.1.– 30.4. ja 1.11.– 25.12. Puolihoitovuorokauden hinta on 29 €/ vrk/hlö 2 hh majoituttaessa ja 62 € 1hh ajalla 2.5.–31.10. Lapset 6-16 v lisävuoteella 25 €/vrk ympäri vuoden, mikäli huoneeseen majoittuu vähintään yksi aikuinen. Hinnat eivät ole voimassa 26.12.2017 – 3.1.2018. Muina aikoina huoneita on saatavilla hotellin varaustilanteen mukaan.

1. Hotelli K5 Levi
    Kätkänrannantie 2, 99130 LEVI, puh. (016) 639 1100, www.k5levi.fi

Aivan Levin keskustassa sijaitseva Hotelli K5 tuo matkaasi hivenen kaivattua luksusta. Hotellin miellyttävästi sisustetuista huoneista avautuu näkymä joko Levin rinteisiin tai hotellin omaan poroaitaan, joka valaistaan talvisin. Hotellin rakennukset muodostavat kylämäisen alueen, jonka keskellä on myös aito osin maan alle rakennettu turvekammio.

Puolihoitovuorokauden hinta on 41,50 €/vrk/hlö 2 hh majoituttaessa ja 84 €/vrk 1 hh (1.1.–30.4. ja 1.11–19.12.). Lapset 6 -16 v 25 €/vrk, kun huoneessa vähintään 1 aikuinen. Hinnat eivät ole voimassa 19.12.2016 – 3.1.2017.

1. Kylpylähotelli Päiväkumpu
    Ylhäntie 1, Karjalohja, puh. (030) 608 40, www.paivakumpu.fi

Päiväkumpu on kylpylä Etelä-Suomessa Karjalohjalla, upean Lohjanjärven rannalla. Matkaa Helsingistä alle 90 km, Turusta reilu 100 km. Majoitusta sekä päätalossa että pihapiirissä sijaitsevissa rinnetaloissa.

Uudistettu elämyskylpylä ja upea ympäröivä luonto tarjoavat hyvät mahdollisuudet rentoutumiseen.

Hinnat 40 €/hlö vrk 2 hh majoituttaessa, 67 €/ vrk 1 hh. (Pääsiäisenä ja jouluna korotetut hinnat.) Hinnat sisältävät majoituksen, aamiaisen, keittolounaan, buffetpäivällisen, kylpylän ja kuntosalin käytön sekä ohjatun lomaohjelman.

1. Kylpylähotelli Rauhalahti
    Katiskaniementie 8, Kuopio, puh. (030) 608 3100, www.rauhalahti.fi

Rauhalahdessa voit viettää aktiivista aikaa koko päivän tai yksinkertaisesti antautua toisten hemmoteltavaksi. Valittavanasi on majoitus joko kylpylähotellista tai huoneistohotellista.

Kahden hengen huonehinta kummassakin vaihtoehdossa on 45 €/hlö/vrk. Hinnat sisältävät majoituksen ja aamiaisen lisäksi päivällisen, kylpylän ja kuntosalin sekä lomaohjelman (ma-la). Pääsiäisen ja joulunajan lomailussa on korotetut hinnat.

1. Rantasipi Rukahovi
    Rukakylätie 15, 93825 Rukatunturi, puh. 020 055 055, www.rantasipi.fi

Rukahovi sijaitsee aivan Rukatunturin turistikylän keskustassa. Tarkempia tietoja kohteesta ja sen tarjoamista loma-aktiviteeteista eri vuoden ajoille löydät hotellin nettisivuilta.

Kahden vuorokauden puolihoito maksaa 64 €/hlö 1.5. – 31.10. (majoitus 2 hh, ohjelmamaksun tanssiravintolaan ja asiakassaunat). Aikajaksoilla 11.1. – 30.4. ja 1.11. – 22.12. vastaavan lomapaketin hinta on jäsenelle 86 €/ hlö. Lisämaksu tilavammasta superior-huoneesta 25 €/yö, 1hh lisämaksu 32 €/yö. Etu ei ole voimassa pääsiäisenä, karaokekarnevaaliviikonloppuna ja Ruka Nordic Open kisaviikolla.

1. Kylpylähotelli Summassaari
    Summassaarentie 180, 43100 SAARIJÄRVI, puh. (030) 608 5100, www.summassaari.fi

Kylpylähotelli sijaitsee Saarijärvellä, n. 8 km keskustasta Jyväskylän suuntaan. Hintaan sisältyy majoitus päähotellissa tai loma-asunnoissa.

Edullisimmillaan puolihoitovuorokauden hinta on vain 22 €/ hlö neljän henkilön majoittuessa saunattomaan loma-asuntoon. Hotellissa 2 hh puolihoitohinta on 30 €/ vrk/ hlö. 1-hengen huoneessa majoittuessa 60 €/vrk. Juhannuksena, jouluna ja ajalla 24.–30.7.2017 rajoituksia saatavuudessa.

1. Anttolanhovi
    Hovintie 224, 52100 Anttola, puh. 020 757 5200,myyntipalvelu@anttolanhovi.fi, www.anttolanhovi.fi

Anttolanhovi sijaitsee Etelä-Savossa Saimaan rannalla noin puolen tunnin ajomatkan päässä Mikkelin keskustasta. Tarjolla on laadukasta puolihoitomajoitusta hotellihuoneessa hintaan 40 €/ hlö/2hh ja 60 €/ hlö/ 1hh. Hinnat sisältävät majoituksen, aamiaisen lisäksi lounaan tai päivällisen, sauna- ja allasosaston sekä kuntosalin vapaan käytön, monipuoliset harrastevälineet sekä liikunnallisen viikko-ohjelman (ma-pe). Jäsenetuhinnat eivät ole voimassa viikoilla 1 ja 52, eikä pääsiäisenä ja juhannuksena.

Anttolanhovi tarjoaa Rakennusliiton jäsenille myös mahdollisuutta erikoishinnoiteltuun korkeatasoiseen lomailuun Art & Desing Rinne ja Rantahuviloissa. Sopimushinnoilla huviloita on varattavissa varaustilanteen salliessa. Ei voimassa kuitenkaan viikoilla 27 – 31 ja 52–2.

Hinta sisältää aamiaisen hotellissa, liinavaatteet pedattuna, pyyhesetti (1 kpl kylpy – 1 kpl käsipyyhe / hlö), takkapuut ja loppusiivouksen.

Kuntosalin vapaa käyttöoikeus sekä sauna- ja allasosaston käyttö sisältyy hintaan (erikseen määriteltyinä ajankohtina).

Huviloissa on lisäksi harrastevälineitä: lumikengät, potkukelkat, polkupyörät, ja kävelysauvat, huvilakohtaiset soutuveneet Rantahuviloissa, sekä yhteiset veneet Rinnehuviloissa.

1. Hemmottelukylpylä Rantasipi Imatran Valtionhotelli
    Torkkelinkatu 2, 55100 Imatra, puh. 020 055 055, www.rantasipi.fi

Perinteikäs hotelli sijaitsee aivan Imatrankosken partaalla. Kahden vuorokauden puolihoitoloma 2-hengen huoneessa alkaen 82 €/hlö. Lapset 6-16 vuotiaat lisävuoteella 30 € (maks. 1 lisävuode/huone).

Ei voimassa 1. -5.1., jouluna eikä uudenvuoden aattona.

1. Vierumäki Country Club – Suomen Urheiluopisto
    Urheiluopistontie 400, 19120 Vierumäki (Heinola), puh. 010 577 7015, www.vierumaki.fi

Vierumäen urheilu- ja vapaa-ajankeskus sijaitsee Heinolan kupeessa keskellä suomalaista järvimaisemaa. Alueen sydämestä löytyvät modernit ja korkeatasoiset palvelut, joissa on nautinnollista majoittua, syödä hyvin, urheilla, harrastaa ja viettää vapaa-aikaa.

Puolihoitovuorokausi su-to 39 €/hlö ja pe-la ja juhlapyhinä 43 €/hlö Ilkka-hotellin 2-hengen huoneessa majoittuessa. 1-hh lisä 35 €/vrk. Pakettihintaan sisältyy aamiainen, buffet-lounas ravintola Wanhassa Salissa, Sporttipassi ja liikuntalippu. Sporttipassi oikeuttaa pääsyyn kuntosalille ja uimahalliin, sekä sauvakävelysauvojen, luontopolku- ja suunnistus karttojen sekä frisbeegolfvälineiden vuokraukseen. Liikuntalipukkeet 1kpl/vrk aikuisille ja lapsille oikeuttavat ohjattuihin liikuntatunteihin joita on tarjolla joka päivä.

Tiedustele myös Rakennusliiton jäsenille erikoishinnoiteltuja Golf Resort- ja Chalets-huoneistoja.

1. Matkailukeskus Pajarinhovi
    Pajarinniementie 1, 82430 PUHOS, puh. 020 7425 770, www.pajarinhovi.fi

Loma- ja matkailukeskus Pajarinhovi on uusin puolihoidollinen yhteistyökumppanikohteemme. Kohde sijaitsee kutostien varrella, vajaa sata kilometriä Joensuusta etelään. Monipuolisessa kohteessa voit lomaillessa pistäytyä eläinpuistossa, nauttia karjalaisesta järvimaisemasta tai pulikoida kylpylässä. Pajarinhovin tanssi-illat upealla paviljongilla ovat myös erittäin suosittuja, joihin tullaan pidempienkin matkojen päästä. Rakennusliiton jäsenille perheineen puolihoitomajoitus tässä kohteessa 27,50 € aikuinen/vrk 2 hengen/perhe huoneessa, 6-16 lapsi vanhempien kanssa perhehuoneessa 15 €/vrk. Hinta sisältää puolihoidon lisäksi tanssi-iltoina tanssiliput, kylpylän vapaankäytön ja kertakäynnin eläinpuistossa.

Kohteessa mahdollisuus edulliseen mökki- ja huvilamajoitukseen perhe/tuttavaporukalla. Tiedustele Rakennusliiton jäsenhintoja suoraan kohteesta.

Majoitus- ja aamiaisetukohteet

13. Cumulus Oulu, 14. Cumulus Hakaniemi, 15. Break Sokos Hotel Bomba, 16. Break Sokos Hotel Eden, 17. Original Sokos Hotel Presidentti, 18. Break Sokos Hotel Vuokatti, 19. Original Sokos Hotel Ilves, 20. Holiday Club Caribia, 21. Rantasipi Eden (uutuus) ja 22. Rantasipi Tropiclandia (uutuus).

Katso Rakennusliiton jäsenille neuvoteltujen majoitus- ja aamiaisetukohteiden (13-22) hotellikuvaukset ja hinnat >>