Majoitus- ja aamiaisetukohteet Rakennusliiton jäsenille

Loma- ja virkistystoimintaa Rakennusliiton jäsenille
(majoitus + aamiainen) 2017

Rakennusliiton lomaedut työelämän käytettävissä oleville (työssä olevat/työttömät) jäsenille. Jäsenetuloma tulee tilata puhelimitse.
Edun saamiseksi on lomakohteeseen saavuettaessa esitettävä jäsenkortti sekä kuvallinen henkilötodistus.

Sopimuksenalaiset kohteet, hinnoitteluperiaate ja ohjeita varaamisen

Rakennusliitolla on yhteistyösopimus kahdenkymmenen lomapalvelua tuottavan kohteen kanssa (12 puolihoitokohdetta ja 10 majoitus- ja aamiaisetukohdetta ks. alla). Rakennusliitto myöntää em. lomakohteissa lomaileville työssä oleville ja työttömille jäsenilleen lomatukea.
Lomatuki on huomioitu hotellien hinnoittelussa.

• Jäsenkohtaisen (jäsen +puoliso ja alaikäiset perheenjäsenet yhteenlaskettuna) tuen enimmäismäärä on 8 vrk/kalenterivuosi.Luottamustehtävissä olevilla jäsenillä tuen enimmäismäärä on 12 vrk/kalenterivuosi. Mikäli etuvuorokaudet ylittävät 8/12 vuorokausien määrän, ylimenevä osuus laskutetaan kokonaisuudessaan jäseneltä.
  • Lomavarausta tehdessä on ilmoitettava jäsennumero.
  • Jäsenkortti ja kuvallinen henkilötodistus on esitettävä lomapaikassa ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Mikäli kohdekohtaisessa esittelyssä ei ole erillistä mainintaa, lapset 6–16 vuotta saavat 50 %:n alennuksen, alle 6-vuotiaat ilmaiseksi.
  • Tee varauksesi kohteesta hyvissä ajoin ennen kuitenkin vähintään viikkoa ennen majoitustarvetta.

Majoitus- ja aamiaisetukohteet

13. Cumulus Oulu, 14. Cumulus Hakaniemi, 15. Break Sokos Hotel Bomba, 16. Break Sokos Hotel Eden, 17. Original Sokos Hotel Presidentti, 18. Break Sokos Hotel Vuokatti, 19. Original Sokos Hotel Ilves, 20. Holiday Club Caribia, 21. Rantasipi Eden (uutuus) ja 22. Rantasipi Tropiclandia (uutuus).Hintoihin sisältyy majoitus ja aamiainen. Katso tarkemmat tiedot alla olevasta luettelosta.

1. Cumulus Oulu
    Kajaaninkatu 17, 90100 Oulu, puh. 020 055 055, www.cumulus.fi

Hinta 23 €/ hlö 2 hh, 55 €/ hlö 1 hh ja lisävuode 6-16 v. 15 €.

1. Cumulus Hakaniemi
    Siltasaarenkatu 14, Helsinki, puh. 020 055 055, www.cumulus.fi

Hinta viikonloppuisin (pe-ma) on 25€/ hlö 2 hh, 55 €/ hlö 1 hh, lisävuode lapselle 6-16 v 15 euroa. Hinnat ovat siis voimassa viikonloppuisin ja seuraavina ajankohtina 13.–16.4., 23.6.–7.8. ja 1.12.–31.12.

1. Break Sokos Hotel Bomba
    Tuulentie 10, 75500 Nurmes 010 7830 450, www.sokoshotels.fi

Bomba ja Bomban karjalaiskylä on Ylä-Karjalan tunnetuin matkailukohde. Bomban alueen matkailukaupunki sijaitsee upean Pielisen rannalla 3 km päässä Nurmeksen keskustasta. Hinta on 24 €/hlö/yö 2hh (1-hengen huoneen lisä 25 €/yö). Lapset 6-16 vuotta lisävuoteessa 15€/lapsi/yö. Alle 6 vuotiaat lapset veloituksetta ilman lisävuodetta vanhempien huoneessa. Hinta sisältää kylpylän ja kuntosalin käytön ja tanssilipun.

1. Break Sokos Hotel Eden Oulu
    Holstinsalmentie 29, 90510 Oulu, puh. 020 1234 603, www.sokoshotels.fi

Meren rannalla, upeissa ulkoilumaastoissa sijaitsevan kylpylähotellin jäsenhinta 33 €/ hlö/ 2 hh (1-hengen huoneen lisä 35,50 €).

1. Original Sokos Hotel Presidentti
    Eteläinen Rautatiekatu 4, Helsinki, puh. 020 1234 608, www.sokoshotels.fi

Helsingin ydinkeskustassa sijaitseva hotellin jäsenhinta 34 €/ hlö/ 2 hh (1-hengen huoneen lisä 25 €). Lapset 6 – 16 vuotta lisävuoteessa 15 €/lapsi/yö. Alle 6-vuotiaat veloituksetta ilman lisävuodetta. Hinnat koskevat kantahuoneita. Uusittujen huoneiden osalta lisämaksu on 20 €/huone.

1. Break Sokos Hotel Vuokatti
    Kidekuja 2, Snowpolis, 88610 Vuokatti, puh. 020 123 4688, www.sokoshotels.fi

Sotkamossa Vuokatin urheilullisessa ympäristössä sijaitsevan tasokaan Hotellin jäsenhinta 33 €/hlö/2 hh (1-hengen huoneen lisä 25 €). Lapset 6 – 16 vuotta lisävuoteessa 15 €/lapsi/yö. Alle 6-vuotiaat veloituksetta ilman lisävuodetta.

1. Original Sokos Hotel Ilves, Tampere
    Hatanpään valtatie 1, 33100 Tampere, puh. 020 123 4631, www.sokoshotels.fi

Aivan Tampereen keskustassa sijaitseva perinteikäs kaupunkihotelli. Hotellin jäsenhinta 38 €/hlö/2hh (1-hengen huoneen lisä 25 €). Lapset 6 – 16 vuotta lisävuoteessa 15 €/lapsi/yö. Alle 6 vuotiaat veloituksetta ilman lisävuodetta. Sopimushintaisia huoneita saatavilla min 5 huonetta/vrk vuoden 2017 aikana lukuun ottamatta seuraavia ajankohtia, jolloin hotelli on jo nyt varattu täyteen: 9.6.–10.6., 16.6.–17.6., 18.8.– 9.8.

1. Holiday Club Caribia
    Kongressikuja 1, Turku, puh. 030 6874 000, sähköpost:i hotelsales.caribia@holidayclub.fi, www.holidayclubresorts.com/fi/

Upea ja monipuolinen kokonaisuus lähellä Turun keskustaa. Jäsenhinta 30 €/ hlö/2 hh. (1-hengen huoneen lisä 25 €). Lapset 6–16 vuotta lisävuoteessa 10 €/lapsi/yö. Yksi lisävuode per huone mahdollinen. Alle 6-vuotiaat veloituksetta ilman lisävuodetta. Isommalle perheelle tarjolla erikoishinnoiteltuja väliovellisia perhehuoneita.

Hinta sisältää kuntosalin ja kylpylän käytön.

1. Rantasipi Eden
    Paratiisinkatu 2, 37120 Nokia, varaukset 020 055 055, www.rantasipi.fi

Uutuuskohde v. 2017. Rantasipi Eden on suosittu viihdekylpylä lähellä Tamperetta. Majoitus kahdenhengen huoneessa aamiaisella 30 €/hlö/vrk. Yhden hengen huoneessa 55€/hlö vrk. Lapset 6-16 vuotiaat 15 €/hlö/vrk.

1. Rantasipi Tropiclandia
    Lemmenpolku 3, 65170 Vaasa, varaukset 020 055 055, www.rantasipi.fi

Uutuuskohde v. 2017. Rantasipi Tropiclandia sijaitsee Vaasan merellisessä maisemassa. Majoitus kahden hengen huoneessa alk. 25€/vrk ja yhden hengen huoneessa 50€/vrk.

Puolihoidolliset  lomakohteet

1. Härmän kylpylä, 2. Rantasipi Ikaalisten Kylpylä, 3. Hotelli Levi Panorama, 4. Hotelli K5 Levi, 5. Kylpylähotelli Päiväkumpu, 6. Kylpylähotelli Rauhalahti, 7. Rantasipi Rukahovi, 8. Kylpylähotelli Summassaari, 9. Anttolanhovi, 10. Rantasipi Imatran Valtionhotelli, 11. Vierumäki Country Club – Suomen Urheiluopisto, 12. Matkailukeskus PajarinHovi (uutuus).

Katso Rakennusliiton jäsenille neuvoteltujen puolihoitokohteiden (1-12) kuvaukset ja hinnat >>