Työttömyyskassa palvelee 27.1. alkaen puhelimitse klo 8.30-12.00

Rakennusalan työttömyyskassan päivärahahakemusten määrä on kasvanut huomattavasti ja hakemusten käsittelytilanne on ruuhkautunut. Tämä aiheuttaa pidentyviä odotusaikoja päivärahan maksuihin. Päivärahaa hakevien edun mukaista on, että työttömyyskassa supistaa toistaiseksi puhelimitse tapahtuvaa jäsenpalveluaan ja keskittää voimansa hakemusten käsittelyyn.

Keskiviikosta 27.1.2016 alkaen työttömyyskassan palvelunumerot
020 690 230 ja 020 690 250 palvelevat aamupäivisin maanantaista perjantaihin klo 8.30 – 12.00. Työttömyyskassassa toivotaan kaikilta kärsivällisyyttä tämänhetkiseen tilanteeseen.

eAsiointi on sujuva tapa hoitaa asioita

Rakennusliitto ja Rakennusalan työttömyyskassa suosittelevat käyttämään eAsiointia. Palvelu on jäsenten käytössä vuorokauden ympäri.

Rakennusliiton ja Rakennusalan työttömyyskassan yhteisessä eAsioinnissa jäsen voi täyttää ansiopäivärahahakemuksensa ja liittää siihen tarvittavat selvitykset. Hakemus kirjautuu saapuneeksi kassaan lähettämisen jälkeen. eAsioinnissa jäsen voi myös tarkastella päivärahan hakemiseen liittyviä asioita.

eAsiointiin pääsee kirjautumaan sekä Rakennusliiton että Rakennusalan työttömyyskassan sivujen kautta. Palveluun kirjaudutaan pankkitunnuksilla.

Tietoa eAsiointipalvelusta >>

Suora linkki eAsiointiin >>