20160307_153435

Osastojen toimihenkilöille

Toimiva ammattiosasto

Ammattiosasto on yksi ammattiliiton kivijaloista. On tärkeää, että toimihenkilöt ottavat vastuun osastojen johtamisesta tavoitteenaan vahvistaa Rakennusliiton alueellista edunvalvontaa työpaikka- ja paikallisella tasolla. Koulutuksessa käydään läpi hallituksen tehtävät, osaston tarkoitus ja mietitään yhdessä toiminnan kehittämistä.

18.-19.3.      Helsinki
*hakemukset viimeistään 24.2.

30.9.-1.10.  Jyväskylä
*hakemukset viimeistään 8.9.

Toimiva ammattiosasto 2

Toimivan ammattiosaston jatkokurssilla syvennetään toimihenkilöiden taitoja. Saat lisää potkua osaston toimintaan. Tule selvittämään miten toimihenkilöt voivat kehittää alueellista viestintää sekä miten verkostoitua toisten ammattiosastojen ja ammattiliittojen kanssa syventäen yhteiskunnallista vaikuttamista.

11.-12.2.    Jyväskylä
*hakemukset viimeistään 20.1.

25.-26.11.  Helsinki
*hakemukset viimeistään 3.11.

Sosiaalinen media järjestötoiminnassa

Tule tutustumaan miten voit luottamushenkilönä tai osaston toimijana viestiä sosiaalisessa mediassa. Tutustutaan erilaisiin esimerkkitapauksiin. Selvitämme myös miten järjestää verkkoneuvottelu- tai kokous.

6.-7.5.  Helsinki
*hakemukset viimeistään 13.4.

Vaikuttaja-koulutus

Oletko rakennusliittolainen edunvalvoja ja haluaisit kehittää osaamistasi pidempikestoisessa koulutuksessa? Hae Vaikuttaja-koulutukseen! Opinto-ohjelman tavoitteena on vahvistaa aktiivisten jäsentemme taitoja ja samalla parantaa liiton edunvalvonnallista otetta niin työmaa-, osasto- kuin muillakin organisaatiotasoilla. Vaikuttaja-koulutus kestää vuoden ja siinä on viisi kahden päivän lähijaksoa. Ne ovat viikonloppuisin mahdollistaen helpon osallistumisen koulutukseen. Sen lisäksi ohjelmaan kuuluvat etätyöt ja yhteinen verkkopohjainen opiskelualusta.

Lisätietoja:  Juhani Lohikoski, puh. 050 366 1171

VAIKUTTAJA-KOULUTUS