Haluatko SASKin kunnon työn lähettilääksi?

Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus SASK kouluttaa jälleen syksyllä vapaaehtoisista ay-aktiiveja kunnon työn lähettiläiksi. Kunnon työn lähettiläät voivat toimia SASKin äänitorvina omilla työpaikoillaan ja eri tapahtumissa ympäri Suomea.
Koulutus alkaa perjantaina 10.10. iltapäivällä ja päättyy lauantaina 11.10. Koulutus pidetään pääkaupunkiseudulla tai sen läheisyydessä. Tarkempi paikka ja ajankohta ilmoitetaan myöhemmin.

Hakusivulle pääset tästä linkistä: http://www.sask.fi/tapahtumat/387-haluatko-sask-lahettilaaksi

Haku umpeutuu 31. elokuuta.

Mukaan mahtuu noin 30 ay-liikkeen jäsentä. Valitsemme osallistujat pääosin ilmoittautumisjärjestyksessä, mutta valintaan vaikuttaa myös ilmoittautuneiden ammattiliitto. Pyrimme siihen, että koulutukseen osallistuisi mahdollisimman tasapuolisesti SASKin toiminnasta kiinnostuneita ihmisiä eri ammattiliitoista. Pyrimme myös siihen, että osallistujia tulisi eri puolilta Suomea.
SASK maksaa osallistujien majoituksen, ruoan ja ohjelman. Pitkämatkalaisten osalta SASK kustantaa myös matkat Helsinkiin ja takaisin halvimman kulkuvälineen mukaan.

Lisätietoa antaa kehitysviestinnän koordinaattori Katri Blomster (katri.blomster@sask.fi).