Täydennyskurssi Hämeenlinnassa helmikuussa

Luottamusmiesten ja työsuojeluvaltuutettujen täydennyskurssi kokoaa Rakennusliiton kaikkien sopimusalojen luottamusmiehet ja työsuojeluvaltuutetut yhteen kolmeksi päiväksi Kylpylähotelli Aulangolle Hämeenlinnaan 1.-3. helmikuuta.

Tapaamisessa pureudutaan työmarkkinoiden ja rakennusalan ajankohtaisiin kysymyksiin. Käydään läpi, mitä uutta työ- ja työsuojelusäädännössä on tapahtumassa. Kouluttamassa on toimitsijoita, liiton johtoa ja muita asiantuntijoita.

Täydennyskurssi on luottamushenkilöille mainio paikka päivittää edunvalvontaosaamistaan sekä verkostoitua laajasti yritys- ja sopimusalakohtaisesti.

Koulutus on tarkoitettu luottamus- ja varaluottamusmiehille sekä työsuojelu- ja varatyösuojeluvaltuutetuille.

Täydennyskurssin ohjelma julkaistaan ennen joulua.

Ilmoittautumiset kurssihakemuksella viimeistään 11.1. mennessä.