Autetaan maailman lapsia Nenäpäivän kautta

Rakennusliitto on mukana hyvän tekemisessä Nenäpäivän kautta. Tarkoituksena on tukea maailman lapsia ja tehdä työtä oikeudenmukaisemman maailman puolesta.

Nenäpäivä-säätiön järjestämä Nenäpäivä-kampanja hankkii vuosittain varoja maailman lasten auttamiseksi. Nenäpäivän tuella Suomen UNICEF, Suomen Punainen Risti, Kirkon Ulkomaanapu, Pelastakaa Lapset, Plan International Suomi, Fida International, Solidaarisuus, Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus SASK ja Suomen Lähetysseura tekevät lakkaamatta töitä maailman lasten auttamiseksi siellä, missä apua eniten tarvitaan. Rakennusliitto on SASK:n jäsenjärjestö.

Nenäpäivän avulla lapset ympäri maailman saavat mahdollisuuden parempaan elämään.

Lukemattomat päiväkodit, koulut, oppilaitokset, liitot, yritykset, harrastusporukat ja julkisuudesta tutut henkilöt ovat lähteneet mukaan maailman lasten hyväksi. Lähde sinäkin! Muistetaan, että solidaarisuus on ammattiliittojen perusarvo. Nenäpäivään voi osallistua kuka tahansa!

Rakennusliiton Nenäpäivätiimiä voit tukea tästä linkistä https://www.nenapaiva.fi/tiimit/104052 , jolloin lahjoitus kohdentuu nimenomaan Rakennusliiton kautta. Yhdessä me vaikutetaan.

Porkkanana Raksanuoret haastavat työsuojelusihteeri Tapio Jääskeläisen ja Turun aluetoimitsija Mikko Lindstedtin mukaan kampanjaan. Jos lahjoituksilla (ei Nenäpäivätuotteilla) saadaan kasaan yli 500e, äijiltä vahataan säärikarvat ja haaste videoidaan kaikkien nähtäväksi! Hyvän tekeminen voi olla myös hauskaa!

Raksanuoret ovat tehneet oman villin haastevideon levittääkseen sanomaa eteenpäin.

Katso video tästä:

Raksanuoret haastavat