Rakennusliiton toimitsijapaikat avoinna Kuopiossa ja Vaasassa

• Itäiselle toiminta-alueelle Kuopion aluetoimistoon
  • Länsi- ja Sisä-Suomen toiminta-alueelle Vaasan aluetoimistoon

Aluetoimitsijan tehtäviä ovat
työpaikkakäynnit, luottamushenkilöiden valintojen varmistaminen ja koulutus sekä yhteydenpito heihin, jäsenhankinta, edunvalvonta-asioiden hoitaminen ja valmistelu sekä jäsentilaisuuksien järjestely. Aluetoimitsija osallistuu myös yhteistyöhön eri sidosryhmien kanssa.

Työssä tarvitaan neuvottelu- ja ihmissuhdetaitoja sekä kykyä ryhmätyöskentelyyn. Toimitsijan tulee osata ilmaista itseään kirjallisesti ja suullisesti. Hänen on myös hallittava ammatillisen toiminnan edellyttämät sopimustoiminnan perusteet.

Hakijalle ovat eduksi rakennusteollisuuden työtehtävissä hankittu ammattikokemus sekä koulutus. Myös kielitaito ja ATK-taidot ovat eduksi valintaan. Lisäksi edellytämme hakijalta valmiutta siirtyä työskentelemään myös toiselle toimistopaikkakunnalle.

Rakennusliitolla on tarjottavanaan SAK:laisten ammattiliittojen tasoiset työsuhteen ehdot ja paljon palkitsevaa työtä alan ammattiliittotoiminnassa.

Hakemukset tulee toimittaa sähköisesti perjantaihin, 23.9.2016 mennessä osoitteeseen kaisa.karvinen@vival.fi

Tiedusteluihin vastaa

Vaasan avoimen paikan osalta:
Rakennusliiton henkilöstöpäällikkö Markus Ainasoja, puh. 0500 459 729

Kuopion avoimen paikan osalta:
toiminta-alueen päällikkö Marko Niskanen, puh. 0400 749 859 tai
henkilöstöpäällikkö Markus Ainasoja, puh. 0500 459 729

Rakennusliitto on rakennusteollisuuden ammattilaisten ja alan ammattilaisiksi opiskelevien vahva SAK:lainen riippumaton ammattiliitto. Liitto on myös yhteiskunnallinen etujärjestö, joka vaikuttaa laillisen yritystoiminnan ja työn puolesta ympäri maata. Tulevaisuuden näkymät ovat hyvät. Jäseniä Rakennusliitossa on noin 87 000 ja liitolla on hieman yli 90 työntekijää, jotka työskentelevät keskustoimistossa Helsingissä ja aluetoimistoissa eri puolilla maata.