Rakennusliitto hakee toimistonhoitajaa

TOIMISTONHOITAJAA

Länsi- ja Sisä-Suomen toiminta-alueellemme

sijoituspaikkana Tampereen tai Vaasan aluetoimisto

Toimistohoitajan tehtäviä ovat asiakaspalvelu, jäsenrekisterin hoito, järjestötyö, taloudenhoito ja monipuolinen toimistotyö.

Työssä tarvitaan ATK- osaamista, neuvottelu- ja ihmissuhdetaitoja, kykyä ryhmässä työskentelyyn sekä kirjallista ja suullista viestintätaitoa. Hakijalta edellytetään sopivaa koulutusta esim. tradenomi ja työkokemusta toimistotöistä. Lisäksi hakijalle ovat eduksi työttömyysturvan tuntemus sekä kielitaito (englanti, ruotsi).

Rakennusliitolla on tarjottavanaan SAK:laisten ammattiliittojen tasoiset työsuhteen ehdot ja paljon palkitsevaa työtä alan ammattiliittotoiminnassa. Paikka on tarkoitus täyttää 1.8.2016 alkaen.

Vapaamuotoiset hakemukset ja CV tulee toimittaa sähköisesti 15.5.2016 mennessä osoitteeseen markus.ainasoja@rakennusliitto.fi

Tiedusteluihin vastaavat toiminta-alueen päällikkö Janne Kemppainen puh. 050 501 3185 sekä
Rakennusliiton henkilöstöpäällikkö Markus Ainasoja puh. 0500 459 729.

Rakennusliitto on rakennusteollisuuden ammattilaisten ja alan ammattilaisiksi oppivien vahva SAK:lainen ammattiliitto. Jäseniä Rakennusliitossa on noin 87 000 ja liitolla on hieman yli 90 työntekijää, jotka työskentelevät keskustoimistossa Helsingissä ja viidellä toiminta-alueella eri puolilla maata.