Rakennusliitto hakee puheenjohtajan assistenttia

Kiinnostaako työskentely työmarkkina-asioiden näköalapaikalla?

Haemme nyt keskustoimistoomme Helsinkiin

PUHEENJOHTAJAN ASSISTENTTIA

Toimit puheenjohtajan ja hallinnon assistenttina. Vastuullasi on liiton hallinnon kokousten järjestelyt ja kokousmateriaalin kokoaminen. Valmistelet kokousten esityslistat ja toimit niissä sihteerinä.

Työskentelet myös yleisten toimistotehtävien, kuten matkajärjestelyiden parissa sekä käsittelet mm. matkalaskuja. Valmistelet esityspohjia ja materiaaleja sekä avustat työyhteisön muissa erilaisissa tehtävissä.

Olet oma-aloitteinen, aktiivisella ja järjestelmällisellä työskentelyotteella varustettu palveluhenkinen ja ihmisläheinen ammattilainen etkä säikähdä nopeastikaan muuttuvia tilanteita. Sinulla on jo useamman vuoden kokemus vastaavanlaisista tehtävistä ja tehtävään soveltuva koulutus, esim. tradenomi tai sihteeri. Hallitset hyvin Office-ohjelmat. Edellytämme hyvää suomen kielen taitoa, muu kielitaito on eduksi. Arvostamme myös aikaisempaa järjestökokemusta.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän, mukavan työyhteisön sekä kilpailukykyiset edut. Toivomme, että voit aloittaa työskentelyn toukokuun aikana.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, täytä hakulomake palkkatoiveineen 20.3. mennessä. Liitäthän mukaan vapaamuotoisen hakemuksesi sekä CV:n.

Lisätietoja tehtävästä antaa Psyconin konsultti Saana Rossi, p. 020 7101 260, to 10.3. klo 8-9 ja to 17.3. klo 14-15.

Rakennusliitto on rakennusteollisuuden ammattilaisten ja alan ammattilaisiksi opiskelevien vahva SAK:lainen riippumaton ammattiliitto. Liitto on myös yhteiskunnallinen etujärjestö, joka vaikuttaa laillisen yritystoiminnan ja työn puolesta ympäri maata. Tulevaisuuden näkymät ovat hyvät. Jäseniä Rakennusliitossa on noin 87 000 ja liitolla on noin 90 työntekijää, jotka työskentelevät keskustoimistossa Helsingissä ja aluetoimistoissa eri puolilla maata.