Rakennusliitto hakee toimistotyöntekijää Turkuun

TOIMISTOTYÖNTEKIJÄÄ

Läntiselle toiminta-alueellemme

TURUN TOIMISTOON

Toimistotyöntekijän tehtäviä ovat asiakaspalvelu, jäsenrekisterin hoito/etuuskäsittely, monipuoliset toimistotehtävät ja puhelinpäivystys.

Työssä tarvitaan aitoa kiinnostusta vaativaan asiakaspalveluun sekä hyvää ATK-osaamista. Hakijalle ovat eduksi työttömyysturvan tuntemus, ruotsin ja englannin kielen taito sekä tehtävään soveltuva pohjakoulutus.

Rakennusliitolla on tarjottavanaan SAK:laisten ammattiliittojen tasoiset työsuhteen ehdot ja paljon palkitsevaa työtä alan ammattiliittotoiminnassa. Paikka on tarkoitus täyttää 1.1.2016 alkaen.

Vapaamuotoiset hakemukset ja CV tulee toimittaa sähköisesti 20.11.2015 mennessä osoitteeseen jouni.ruotsalainen@rakennusliitto.fi

Tiedusteluihin vastaavat aluepäällikkö Jouni Ruotsalainen puh.050 3699 922 sekä Rakennusliiton henkilöstöpäällikkö Markus Ainasoja puh.0500 459 729.

Rakennusliitto on rakennusteollisuuden ammattilaisten ja alan ammattilaisiksi oppivien vahva SAK:lainen ammattiliitto. Jäseniä Rakennusliitossa on noin 87 000 ja liitolla on hieman yli 90 työntekijää, jotka työskentelevät keskustoimistossa Helsingissä ja viidellä toiminta-alueella eri puolilla maata.