Vaihda paperinen jäsenmaksulasku vaivattomaan e-laskuun

Nyt voit vaihtaa paperisen laskun sähköiseen e-laskuun, jonka saat jatkossa suoraan omaan verkkopankkiisi. E-laskulla, säästät aikaa ja vältät kirjoitusvirheitä. Jäsenmaksusi ohjautuvat automaattisesti oikealle tilille ja oikeilla viitenumeroilla. Rakennusliiton e-lasku koskee ns. itsemaksavia jäseniä eli niitä, joilta työnantaja ei peri automaattisesti jäsenmaksua palkasta.

Toimi näin:

1. Kirjaudu verkkopankkiisi
  2. Valitse e-laskut ja lisää laskuttajaksi ”RAKENNUSLIITTO” ja kirjaa yksilöintitiedoksi henkilötunnuksesi
  3. Valmis!

E-lasku tulee verkkopankkiisi kerran kuussa summalla 0,01 €. Laske e-laskusta löytyvän linkin avulla oikea jäsenmaksu ja muuta se e-laskulle. Muutoin e-laskulla on valmiina kaikki maksamiseen tarvittavat tiedot. Summan muuttamisen jälkeen e-lasku tarvitsee ainoastaan tarkistaa ja hyväksyä maksettavaksi. Lisätietoja e-laskusopimuksen tekemisestä saat omasta pankistasi.

Etkö vielä käytä verkkopankkia, mutta haluat e-laskun käyttöösi? Ole yhteydessä omaan pankkiisi ja solmi verkkopankkisopimus. Tämän jälkeen voit tehdä e-laskusopimuksia verkkopankkisi kautta.